Seleme hiç uzatmicam okuyun bye
(≧▽≦)
O sabah erken uyanmıştım direkt yurttaki ortak mutfağa gidip iki tane öğle yemeği hazırladım. Biri benim için diğeri İnosuke için...
Yurt odama çıkıp Kanao'yu uyandırdım ve okul giysilerimizi giyip yola çıktık. Yolun yarısına gelince kaldırımda bekliyen İnosuke'yi gördüm. Beni görünce hemen koşarak yanıma geldi.İnosuke: Günaydın Nini!!!!
İnosuke eliyle kafama pat pat yaptı.
Nini: Günaydın İnosuke.
Kanao: Öhm bende varım.
İnosuke: Sanada günaydın.🙄
Kanao: Iy gidin be boklu aşk böcekleri.
İnosuke: Ney dedin?!
Kanao adımlarını hızlandırıp bizi yalnız bıraktı. Bizde birlikte yürümeye başladık.
Nini: İnosuke öğle arasında sana bir süprizim var!
İnosuke: Süpriz mi, neymişşşs????
Nini: Söylersem sürpriz olmaz!
İnosuke: Ugh söylemezsen söyleme! Eninde sonunda öğrenicem!
Nini: Zaten-
İnosuke ile yürümeye devam ettik Kanao hala bizden uzakta yürüyordu. Okula varıp sınıfa girdiğimizde Zenitsu, Tanjiro ve Nezuko sınıftaydı. Anaskm Kanao bizden önce girmişti bizde İnosuke ile birlikte girmiştik şimdi Nezuko soru yağmuruna tutucak beni.
Onlarla selamlaşıp yerime oturdum İnosuke'de Kanao'nun yerine yani yanıma oturdu. İnosuke yanıma oturunca diğerleri 😯 oldu.
Nezuko: Siz hayırdır bu kadar yakınsınız? 🤨
Nini: Eee-
İnosuke: Sevgiliyiz çünkü!
İnosuke pat diye söylemişti bende nasıl söylesek diye düşünüyordum düşünmeme gerek kalmamıştı. İnosuke öyle diyince herkes iyice 🤯 oldu.
Nezuko:NEYY NEYYYY?!?!
Tanjiro: Cidden mi?!
Zenitsu: NASI LAN?!
Nini: He cidden.
Zenitsu: NASIL YA NASIL BU ÖKÜZ BENDEN ÖNCE SEVGİLİ BULUR?!?!?!
İnosuke: SEN KİME ÖKÜZ DİYON LAN ABAZA?!?!?!
Zenitsu bana dönüp;
Zenitsu: Nini-chan bu öküz seni üzer yol yakınken ayrıl bundan.
Nini: Yo😊
İnosuke: SENİ GERÇEKTEN ÖLDÜRÜRÜM MONİTSU!!!!!!
Zenitsu: Daha konuşmayı bile bilmiyorsun aq.
İnosuke: GEL LAN BURA AĞZINA SICACAM!!!!!!
İnosuke hızla ayağa kalkıp Zenitsu'yu kovalamaya başladı fazla sürmeden onu yakalayıp ağzına bi tane geçirdi.
Zenitsu: AHG DİŞİMİ KIRACAKTIN APTAL!?!?
İnosuke: İYİ OLUR!!!!!!
Zenitsu İnosuke'nin elinden kurtulmayı başarıp Nezuko'nun arkasına saklandı.
Zenitsu: Uhuhuuu Nezuko-chan koru beniiğ!
Nezuko: Yazık ya vurma çocuğa.
Zenitsu: Çocuk mu?🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Pigy Boy" | İnosuke x reader (modern Ver.)
FanfictionKitap benim İnosukeye olan aşkımı anlatıyor skakskaksk yani mantık hataları olabilir, cringe yerler olabilir bunlar için şimdiden özür dilerim.(smut vra👁️👄👁️) (人 •͈ᴗ•͈)