РубіВстаю я одразу від будильника з поганим настроєм.
Я не любила вставати зранку.
Тай взагалі, хто любить вставати зранку?
Але я беру себе в руки, я повинна докладати зусиль, навчатися! Для цього ж я і приїхала сюди!
Встаючи з ліжка, я йду першим ділом до ванної кімнати щоб прийняти душ. Акуратно замотавши волосся в гульку я сподіваюсь його не намочити.
Знайшовши гель для тіла з солодким запахом нектару я намилюю ним губку, а згодом і тіло.
Змивши з себе піну, я огортаюсь в рушник і йду до кімнати, щоб розбудити Ліліан.
-Вставай соня! - шепочу їй на вухо, вона промичала. -ВСТАВАЙ!!! - тепер кричу.
-Господи Боже! - налякано встає. -Я... У мене був гарний сон!
-Вибач, але у нас пара через пів години, тож іди в душ! - вона протирає сонні очі після чого встає і прямує до кімнати.
Доки вона приймає душ я одягаюся.
Я дістаю з шафи сіре велике худі і сірі спортивні штани, а до них конверси "чорні".
Покрутившись в дзеркалі, я переконуюсь що одягнена я принаймні чисто.
Розпустивши волосся я зав'язую його в косичку, щоб воно мені не заважало.
-Ти вже одягнена? - вона широко випучує очі. -Я все ще хочу спати. - я посміхаюсь.
-Я знаю, бо я також, але не для того ми так старались щоб усе прогавити. Тож одягайся.
-Гаразд... - пром'ямлила вона.
Десять хвилин минуло і ми нарешті були зібрані.
-Ходімо?
-Т-так. - ліниво протягує вона.
* * *
Ідучи великим коридором, деякі студенти дивляться на нас дещо дивно.
-Ти також це бачиш? - тихо шепоче мені на вухо Лілі.
-Так. - відповідаю.
-Чому вони так дивляться? - знову запитує вона.
-Не знаю.
-Може з нами щось не так?
-Лілі з нами все добре, це вони витріщилися, а отже з ними щось не так! - кажу їй після чого в когось врізаюсь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тільки ти...
Chick-LitРубі - дівчинка виросла в дитячому будинку разом зі своєю тепер найкращою подругою Ліліан. Коли їм виповнюється по - вісімнадцять їм випадає шанс навчатися в елітному університеті на стипендію. Рубі боїться: публіки, компаній, людей, але одного нав...