sabah 10. kez çalan alarm yüzünden uyandım. elimi yüzümü yıkadım ve üstümü giyindim. aşağı indim. HOSEOK abim kahvaltı hazırlıyordu. diğerleri uyuyor herhalde. bende ona yardım ettim. kahvaltıyı hazırladıktan sonra diğerlerini uyandırdık. kahvaltımızı yaptık ve şirkete gittik. konser işiyle alakalı birkaç bilgi aldık. son birkaç işlerimizi daha halledip eve geldik. yarına uçağımız vardı. o yüzden eve gelince hemen odama çıktım ve valizlerimi hazırlamaya başladım.
saat gece 10 du. yemek yedikten sonra valizlerimi hazırlamaya devam ettim. ve şu saat olmuş ben yeni bitiriyorum. işim bitince bizimkilerin yanına gittim. oyun oynuyorlardı yine. bende katıldım. biraz oynadıktan sonra üyelere iyi geceler deyip uyudum.
SABAH
saatler 06.10 u gösteriyordu. 10 dakika önce uyandım ama yataktan kalkamadım. banyodan çıktıktan sonra üstüme rahat bir şeyler giyip valizimi de alıp odadan çıktım. aşağı inerken NAMJOON abimi gördüm. valizi taşımasını rica ettim. o da beni kırmayıp taşıdı. (boşuna BİG BOY demiyoruz herhalde) aşağı indim. kahvaltımızı yapıp havalimanına doğru yola çıktık. çok heyecanlıydım. çünkü en sevdiğim ülkelerden birine gidiyordum. ben bunları düşünürken abilerimde aralarında konuşuyor, şakalaşıyorlardı. onların bu halini görmek o kadar huzur verici ki.
sonunda havalimanına varmıştık. hemen bize ayrılan uçağa binip yerlerimizi almıştık. ben kulaklığımı kulağıma takıp müzik dinliyordum. gözlerim kapalı, kendimi tamamen müziğe vermiştim. bir süre sonra omzuma bir el dokundu. gözlerimi açtığımda bunun hostes olduğunu gördüm.
"bir şeyler ister misiniz MİN JAE HANIM?"
"çikolatalı sütünüz var mı?"
"tabii hemen getireyim." dedi ve gitti. bir süre sonra elinde çikolatalı sütle tekrar geldi. teşekkür ettim ve sütümü içmeye başladım. kafamı çevirip diğer üyelere baktım. YOONGİ abim uyuyordu. JUNGKOOK benim gibi muzlu sütünü içiyor, müzik dinliyordu. NAMJOON abim kahvesini içerek kitap okuyordu. JİN abim yemek yiyordu. TAEHYUNG SHİ VE JİMİN SHİ de birbirlerine şakalar yapıyordu. HOSEOK abime bakarken göz göze geldik. gülümsedi. bende ona gülümsedim ve yanıma çağırdım. yanıma geldi ve oturdu. bana sarıldı. bende ona sarıldım. saçlarımı öptü. kulaklığımın tekini çıkarıp ona verdim. taktı ve o da benimle birlikte dinlemeye başladı. bir süre öyle kaldık. sonra o kalktı ve yerine gitti. bende biraz uyumaya karar verdim. tam uyuyacakken telefonuma mesajlar yağmaya başladı. baktığımda bunların tehdit mesajı olduğunu gördüm. numarayı engelledim ama başka numaralardan mesaj gelmeye başladı. telefonumu sessize aldım ve umursamayıp uyudum.
bir kaç saat sonra MADRİD e gelmiştik. çok yorgun olduğumuz için otele gelince hepimiz de yatıp uyuduk.
selam canlarım. lütfen yorumlarda görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın. eksik olduğum konular varsa söylerseniz sevinirim. hoşça kalın. BTS ile kalın.