YAZAR AĞZINDAN ANLATIM DAN DEVAM
üyeler kardeşlerinin vurulduğunu görünce hemen ona doğru koştular. JUNGKOOK kızı düşmeden tutmuştu. kız titriyordu ve çok kan kaybediyordu. üyeler ağlamaya başlamıştı. NAMJOON hemen ambulansı aradı.
"a- abi canım ya- yanıyor."
"geçecek güzelim sabret ne olur. sen neler atlattın. bunu mu atlatamayacaksın? lütfen dayan." dedi TAE.
onların ağladığını görünce kızın canı daha çok acıyordu. onların ağlamasına dayanamıyordu.
" hey ağlamayın. şu acıya dayanırım ama sizin ağlamanıza dayanamam." dedi kızcağız zorlukla. üyeler bunun üzerine gözyaşlarını sildiler hızlıca. kız gülümsedi.
"bana bakın, eğer ben cennete gidersem sakın üzülmeyin. benim için ağlamayın. ARMYlere söyleyin onlarda ağlamasın. ben orada da güvende olacağım. NAMJOON abi sakın kendini üzme. iki akılsızın yazdığı şeylerle moralini düşürme. JİN abi sende üyeleri aç bırakma tamam mı? yemek istemezlerse sok ağızlarına kaşığı. YOONGİ abim sende kendine dikkat et tamam mı? benim yerime de uyu. HOSEOK abim bak aramızda en duygusal sensin. lütfen benim arkamdan ağlama. ben iyi olacağım söz veriyorum. JİMİN SHİ TAEHYUNG SHİ ile kavga etmeyin sakın tamam mı? iyi anlaşın. TAEHYUNG SHİ sende akıllı ol tamam mı? yaramazlık yapma. JUNGKOOK SHİ sende şımarma akıllıca dur. gece gece yayın açma. hem sen uykundan oluyorsun, hem ARMY ler. kendinize iyi bakın. ne olursa olsun kendinizi suçlamayın. güçlü olun. hiçbir zaman pes etmeyin. ben elimden geldikçe savaşacağım ama olur da yenik düşersem üzülmeyin olur mu? bensiz de yaşayabilirsiniz. unutmayın "HAYAT DEVAM EDİYOR". tamam mı?" dediğinde hepsi kafasını salladı. göz kapakları ağırlaşmaya başladı. yavaş yavaş kapanıyordu gözleri kızın. son duyduğu ses üyelerin haykırmasıydı.
"nerede kaldı bu s*ktiğimin ambulansı." diye bağırdı NAMJOON. o sırad ileriden bir siren sesi geldi. ambulans gelince MİN JAE Yİ hemen hastaneye götürdüler. üyeler arkadan takip ediyordu. hepsi yol boyu ağladılar. kardeşlerine bir şey olma olasılığı onları mahvediyordu. kızın vurulu halde bile onları düşünmesi bile ağlamalarına yeterli bir sebepti.
hastaneye geldiklerinde JAE Yİ hemen ameliyathane ye aldılar. üyeler hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
YOONGİ, NAMJOON VE JİN bir köşede sessiz sessiz ağlarken diğer üyeler resmen haykırıyordu. bir süre sonra haykırmanın yeri yavaş yavaş hıçkırığa döndü. sonra da iç çekişlere.
5 saat olmuştu ama henüz gelen giden yoktu. üyeler mahvolmuş bir vaziyette kız kardeşlerinin tekrardan yanlarına gelmesini bekliyorlardı. ALLAH a dua ediyorlardı, kız kardeşlerini vermesi için. bir süre daha geçtikten sonra ameliyathane nin kapısı açıldı. üyeler hemen ayaklandı.
"doktor bey size gerekli açıklamayı yapacak, geçmiş olsun." deyip gittikten hemen sonra doktor çıktı ameliyathane kapısından.
"doktor kardeşimiz nasıl? ne olur yaşıyor de. ne olur ölmedi de, iyi de. ne olur." dedi HOSEOK.
" hayati tehlikeyi atlattı fakat çok riskli bir yerden vurulmuş. felç kalma olasılığı var. o yüzden bir süre hastanede kalacak. şimdi yoğun bakıma geçecek. birkaç saate de uyanmasını umuyoruz. geçmiş olsun." deyip gitti.
üyeler duyduklarını sindirmeye çalışırken MİN JAE yi çıkarttılar. üyeler peşinden gitti kızın. tabii ki odanın önüne kadar gelebildiler. hemşireler birkaç işlemden sonra yoğun bakımdan çıktılar. üyelerin hepsi camın arkasında kalan kız kardeşlerine bakıyordu. bir an önce uyanmasını umut ederek bekliyorlardı.