9. "Fazla İltifat

289 15 0
                                    

Medya: Faruk Çakır.

Medya: Faruk Çakır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

×××××××××

Furkan Duman

Göğüsünde yattığım adamın suratına bakakaldım. Bana bakmıyordu, televizyonda açık olan maçı seyrediyordu. Kapşonunu kafasına yerleştirmiş, dudaklarına kadar çekmişti üstündekini. Kıvırcık saçları taşıyordu üstten üstten.

En son varlığımı hatırlayıp döndü bana doğru. "Sen beni mi kesiyosun?"

"Yo ne alaka?"

"Çok alaka," dedi gülümserken. "Resmen bana bakıyordun doğrudan."

"Kusursuzluğunu inceliyordum," bahaneye bak. "Yapamaz mıyım?" Güldü dediğime, uzanıp dudağımın köşesini öptü.

"Yaparsın balım, demedim birşey."

Yumoş oldum bakın yine.

"Doğrudan dile getirmeyip kızarıyorsun ya," kızarıyor muydum? Fark etmiyordum asla. "O çok hoşuma gidiyor işte, hemen anlıyorum yalan söylediğini."

"Yalan söylemedim ama," yalan mı söylemiştim ben şimdi? "Yanlış düşünüyorsun." Hafif bir mırıltı çıkartıp televizyona geri döndü. Ne yani bu kadar da odun değilsindir herhalde?

Biraz bekledim ama dönmedi birdaha bana, bu kadar şey söyledikten sonra nasıl rahat rahat dönüp maç izlemeye devam edebiliyorsun ki? Anlamakta zorluk çekiyorum!

Kaldırdım kafamı göğüsünden, kafası direkt döndü bu sefer bana. "N'oldu aşkım?"

AŞKIM MI?

Yapma ya,

Hayır hayır

İstemem, istemem!

Ağlıycam köşede

Kim oynadı bunun ayarlarıyla, balım nerde ulan!

Bozuntuya vermedim iç sesimden sonra, omuz silktim. "Uykum var eve gidicem." Dedim tok bir sesle.

"N'oldu ya saat daha 11 buçuk?" Göz devirdim, nefret ettiğini bile bile. "Furkan n'oldu anında? Ne diyo' yine ic sesin?"

SUS BE ŞILLIK!

"Ne desin iç sesim, yok birşey yarın erken kalkmam lazım uyanamıyorum."

00:00 - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin