Gece bi türlü uyuyamadım. En sonunda dayanamayıp ayağa kalkıp gitarımı aldım. Kei domuzu horlayarak yatıyo. Davar.
Gitarı alıp balkona çıktım. Kılıfından çıkardığım gibi kağıtların düşmesi bir oldu. Uçmadan yakaladım kağıtları. Bunlar Geleceğin Yıldızı yarışması için yazdığım daha doğrusu yazmaya çalıştığım şarkının kağıtları.
Abim bu yarışmaya katılmayı aşırı istiyordu. Ben ve Tora da ondan gizli şarkı için şarkı yazmaya başladık ama yarım kaldı. Asla da tamamlanamicak. Tora ıslahevine girdiğinden beri buna devam edemedim. Yazma konusunda aşırı yardım ediyordu. O gidince göt gibi kaldım.Akoru baya bozulmuş. Tekrardan akort ettim. Eskisi gibi güzel ses çıkarmaya başladı. Sonra gözlerimi kapatıp elimi tellerde hareket ettirmeye başladım. Sakinleştirici.
Annemin en sevdiği şarkıyı söylemeye başladım. Söylerken yanaklarımın ıslandığını hissettim. Uzun zaman sonra ağlıyodum. Ağlama sebebimi anlayamadım ama üzüntüden çok mutluluktan ağlıyo gibiyim. Ne kadar denediysem deneyim asla bu şarkıyı çalamıyodum. Şimdi ise çalıyordum ama tektim. Tek sayılmam ay her zamanki gibi bana eşlik ediyo.
Kendimi hafiflemiş hissettim. Ayağa kalkıp parmak uçlarıma çıkıp 2. kata çaprazda duran Chifuyu'nun odasına.
Y/N: Teşekkür ederim.
Daha sonra herşeyi toplayıp geri yatağıma girdim. Rüyamda parça parça baya bi kelime gördüm. Bunlar şarkının devamı için gerekli olabilir!
Ondan ne kadar kaçmaya çalışsam da bana şuan çok iyi geliyo.
Okuldan çıkınca Yuzuha ve Emma'yla kafede buluştuk.
Yuzuha: Hayırdır bugün keyifli gibisin?
Y/N: Bilmem.
Emma: Aşık mı oldun yoksa?!
Y/N: O mucizeye kaçar.
Yuzuha: Espriler falan normal değilsin Y/N.
Emma: Aynen.
Y/N: Ne alaka ya?
Emma: Söyle kime aşık oldun?!
Y/N: Ya hiç kimseye!
Yuzuha: Tipi nasıl?
Y/N: Sarış-
Yuzuha: İşte yakalandın!
Emma: Kim bu sarışın? Bi dk Toman sarışın dolu. Mikey mi yoksa?
Y/N: Abart Emma ben Mikey'den uzunum lan!
Yuzuha: Doğru Mikey seçenek bile değil o yüzden.
Emma: Draken?
Y/N: Salak bu. Emma Draken'i ben napıyim sen seviyon ya Draken'i.
Emma: Doğru diyon. Pah-chin?
Y/N: Yok ebesinin...
Yuzuha: Hmm başka kim olabilir?
Emma: Benim aklıma başka gelmiyo. Bi dk!! Yoksa şu sürekli Baji'yle takılan mı?!
Y/N: Evet o ama ben onunla ölsem çıkmam.
Yuzuha: Nie?
Y/N: Sevmiyom da ondan.
Yuzuha: Nesini sevmiyon?Pipetimle milkshake karıştırıyodum. Oraya odaklanarak konuştum.
Y/N: Zorba oluşunu.
Emma: O melek gibi çocuk mu zorba? Güldürme beni.
Y/N: Gülme diyen yok.
Yuzuha: Ne yaşadın da sevmiyon bunu?
Y/N: Boşverin.
Emma: Bize boş ver? Hemen anlat yoksa gider ona sorarım.
Y/N: Haha yapamazsın.
Emma: Öyle bir yaparım ki.Oflayarak anlatmaya başladım.
Y/N: İlkokul boyunca bana etmediğini bırakmadı. Gerek sözel gerek fiziksel her türlü zorbalık yaptı. Bi ara aşırı doldum ve okulda onu itip kafasını sıraya vurmasına sebep olmuştum asıl kabus o zaman başladı zaten. Her gün bi şey yaptılar. En sonunda taşınıp okul değiştirdim öyle rahatladım ama şimdi yeniden karşılaştık.
Emma: Sen ona aşık mıydın?
Y/N: O zamanlar kendimi aşık sanıyodum. Okuldan ayrılacağım gün çıkma teklifi ettim.
Yuzuha: Sonra???
Y/N: Sonra o da beni tüm okula rezil etti.
Emma: Şerefsiz.
Yuzuha: Cibiliyetsiz.
Emma: Ondan sonra noldu?
Y/N: Bi daha görüşmedik o kadar.Yuzuha arkasına yaslanıp derin bi nefes aldı.
Yuzuha: Bu şimdi seni hatırlıyo mu?
Y/N: Yani hatırlamaz umarım.
Yuzuha: Onu seviyon mu?
Y/N: Sanmam.
Yuzuha: Zamanla anlarız. Bak şimdi kanka. Sen ilkokul konusu falan açma. Bu şekilde onunla arkadaşlığına devam et sonrası nikah masası zaten.
Y/N: Saçmalama!
Emma: Bizi teyze yapmicak mısın?
Y/N: Kesin zevzekler. Onu sevmiyom ben.
Yuzuha/Emma: Görceeeezzzz...___________________
Nabeerrr??? Bugün sizlere 2 bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz.Sizce Y/N ve Chifuyu nasıl anlaşır? İkisinin geçmişi hakkında bişi yazmalı mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matsuno Chifuyu x reader
FanficMatsuno Chifuyu ve Baji Y/N' nin hikayesi. İlk deneyimim olduğu için saçma olabilir kusura bakmayın.