166.

95 12 0
                                    

Tak, pozor na to. Našla jsem facebookovou stránku bývalé třídy našeho matikáře, takže se máte na co těšit.

Matikář: To je taková ta úloha typu, kde máte jedoucí vlak, v první stanici 8 lidí nastoupí a 15 vystoupí, ve druhé stanici 23 nastoupí a 14 vystoupí ... no a na konci se vás zeptají, kolik let má strojvůdcova tchyně.

: Hele, třetí patro. Já tady když teď vyskočím z okna, tak budu mít větší šanci, že to nepřežiju, než že vy uděláte maturitu.

: Tyhle stacionární body u funkce jsou tzv. podezřelé z extrému. Někdo mi u maturity řekl, že jsou podezřelé z extremismu, tak to není ono.

: Tam je vám to platný jak mrtvýmu ušanka.

: Tady někdo kýchá, jako kdyby si šňupnul křídy.

: Pokud vám to přijde jako šílenství, tak váš pocit docela sdílím.

*V e-mailu*
: Dobrý den, zdravím celou 7.A8 z osiřelého Slovanu. Celá škola je uzavřená, nefunguje ani jídelna. A to jsme si mysleli, že brokolicová poezie z Hejčína přežije i jaderný výbuch :D

 A to jsme si mysleli, že brokolicová poezie z Hejčína přežije i jaderný výbuch :D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Brokolicová poezie

: Já vám k tomu budu hezky povídat: Za sedmero horami a sedmero řekami byla jedna asymptota a ta měla rovnici p: 2 = 2x...

: Někteří si prožijete velmi kvalitní život i bez komplexních čísel.

: Viděl jsem toho hodně za svůj život. Viděl jsem hada jezdit na kole, ale člověka, co napíše špatnou skupinu, když je jenom jedna, to jsem ještě neviděl.

: Vzhledem k tomu, že jsem si na tom příkladu rozbil kokos, tak vám ho dávat nebudu... Některým z vás se v očích zračí čirá hrůza.

: Vy byste mohli napsat celej elaborát z geometrie. To by se Euklides obracel v hrobě  a přikrýval se svojí sbírkou zákonů.

: Pokud byste na takový příklad narazili tak s díky odmítněte, tenhle vymýšlel nějaký blázen.

: To je jak horkej brambor ta otázka.

: Pavlov by z vás měl radost, řekne se test a všichni hned zvednou hlavy. To je ten nepodmíněnej reflex. Nebo spíš podmíněnej, předpokládám, že od narození to nemáte.

: Někteří z vás budou zmatení jak sáňky v létě.

: Tady je lomoz, hluk a šrumec...

: No... a seš v háji jak Baťa s dřevákama.

: Včera byly třídní schůzky konzultační, my jim říkáme turistické.

: Když jsem se ptal ve své třídě na sibiřskou tlakovou výši a nikdo nevěděl, tak jsem se rozlítil a nadiktoval jsem jim severokorejskou tlakovou výši. Tak si to klidně podali. Až když jsem jim řekl, že se jí také říká Kimův mrazivý dech, tak teprve zbystřili.

: Bude-li každý z kamene, bude národ z kvádru. No, to bylo takové budovatelské eso.

: My jsme měli na základce takovou aktivistsku, která né že by nás těma příkladama bombardovala, ale terorizovala.

Hlášky ze třídyKde žijí příběhy. Začni objevovat