*3*

15.8K 446 5
                                    

YALAN

Karşımda hiç görmek istemediğim hayatımı kabusa çeviren adam duruyordu hangi yüzle karşıma çıkmıştı.

"Ne arıyorsun burada Mert? bizi nasıl buldun?"

"Aylin izin ver içeriye gireyim bunları kapı önünde konuşmasak gecenin bir köründe gelmek istemezdim ama neler olduğunu öğrenmeye çalışıyorum bende?"

Daha fazla orada durmak istemediğim için kenara çekilmiştim geçmesi için içeriye girdiğinde bende mutfağa geçtim kahve hazırlayıp salona girdim Mert'in karşısına oturdum anlaşılan bu gece uyku yoktu.

"Mert ben salak bir değilim beni aptal yerine koymana daha fazla dayanamadım anladınmı beni aldatmanı üstelik bunu en yakın arkadaşım ile yapmanı midem daha fazla kaldıramadı."

"Aylin sen neyden bahsediyorsun? Ne aldatması bunların hepsi o Merve denen or***unun başının altından çıkıyor bizi ayırmak istiyor."

Gerçekten ben o kadar aptal mı duruyordum bu adamın karşısında

"Mert bak bana Merve birşey söylemedi ben herşeyi buraya geldiğim gün kendi gözlerimle gördüm hemde nerede biliyor musun yatak odamızda"

"Ne? Sen herşeyi biliyordun yani"

"Evet biliyordum şimdi konuşmamız bittiyse git lütfen istediğin kişiyle birlikte olabilirsin ummurum da değil"

"Hayır gitmiyorum senden de ayrılmıycam bizim bir bebeğimiz var biliyorsun onu düşün biraz"

"Ben zaten onu düşündüğüm için senin gibi bir babadan koruyorum git yoksa polis çağırıcam"

"Peki şimdilik gidiyorum ama benden kurtulamazsın Aylin sen benimsin bunu o beynine sok"

"Defol git hemen buradan mahkemede görüşücez senle"

Pislik adam birde piskince ben masumum demiyor mu

Saate baktığımda 4 geliyordu bütün uykumu kaçırmıştı.

∆∆∆

SERDAR YÜZBAŞI'DAN

içimdeki sıkıntı bir türlü gitmiyordu.

Mezarlık ziyaretinden sonra geri karakola döndüm odama geçtiğim de
Aklımdaki düşünce kafayı yedirecekti bana dün hemşireyi biraz araştırmıştım çok zengin bir aileye sahipti en iyi okulları okumuş herşey 2 yıla kadar güzelmiş taki şimdiki eşiyle evlenene kadar onu evlatlıktan ret etmişler.

Mert Kara denen adam ipe Saba gelmeyen pisliğin tekiymiş bir çok genç kızın hayatını karartmış Aylin böyle insanla nasıl evlenmiş?

Düşüncelere dalmışken kapı çalmıştı.

"Gel"

"Komutanım albay sizi çağırıyor."

"Tamam geliyorum"

Asker çıktıktan sonra bende odadan çıktım alabayın odasının kapısını çaldım gel komutunu aldıktan sonra girdim odaya

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin