Merhaba sevgili g... Herneyse sktr et
Bugünlerde içime dönüğüm yani drmek istediğim sadece kendimi duyuyor ve sadece kendime ilgi gôsteriyorum . Yani bir arkadaşa değil. ... Kendimi duymak gereksiz sesleri bastırıyor . Enerjimi çalışıyorum. Manipuleyi geliştiriyorum falan... Bir yandan özgür hissediyorum. Bir yandan hüzünlü ama beni özgür kıldın. Her ne kadar sana öfkeli olsam da kırgın olsam da bu iyiliği kendine de bana da yaptın aslında iyilik sayılmaz ama sen anlarsın benim demek istediğimi çünkü bende seni anlıyorum. Çünkü aynısını senden önceki en yakın arkadaşıma 11 yıllık dostuma yaptım... Nedeni ise nedensiz :)....Onu seviyordum . Onunla mutluydum. Ama bi şekilde beynimin içinde birisi susmuyordu . Nedeni de yoktu ama bütün hücrelerime endişe yayıyordu o ses...ve susması için gerekeni yaptım. Bir anda her şey güzelken arkadaşımı hayatımdan çıkardım... Onun hissettiklerini şimdi hissediyorum . Tamam belki benim psikolojik sorunlarım vardı kendime kızmıyorum. Ama sen ... Bilmiyorum tek bildiğim seni hâla sevdiğim ve sana inanmam. Sana inanıyorum elbet vardır bir sebebin . Ve bu yaşadığım karma . Karma gerçektir... Umarım iyi hissediyorsundur eski dostum B...
Çünkü ben iyi hissedeceğim. Çünkü duygularımı kapattım. Teşekkürler 💋