Babacığımın kucağında şirkete girdikten sonra etrafa bir göz gezdirdim. Herşey niye aynıydı.
Kokuma sevmediğim kişi kokusu-" hoşgeldiniz Barbaros bey " ne deniyor du buna ya bir atasözü var dı ama neyse . Göz devirerek kafamı babacığımın boynuna koyarak boynu ile bakışmaya başladım manzaram daha güzeldi şimdi.
"Hoşbulduk toplantı ne zaman? " Diye sorarak yürümeye başladı babacığım. Mine - hanım diyemem kusura bakmayın yani - de tam yanında yürümeye başladı. Yolardım bunu ben.
"10 dk kadar kaldı Barbaros bey isterseniz gereken dosyaları getirip toplantıya geçelim" Barbaros başını sallayınca ona baktım. Hiç gitmesini istemiyordum. "Babacım ben? " Sorduğum soruyla odaya girerek koltuğa oturdu. Burnuma öpücük kondurarak " bebeğim beni burda beklemeli tamam mı aşkım " aşkın mıyım cidden.
Kafamı salladığım da beni koltuğa indirerek son bir defa dudağıma öpücük kondurup odadan çıktı. Eee ben şimdiden sıkıldım ki.
-
+
-
-Yaklaşık 20 dk geçmişti ve ben babacığımın kalemlerini kalem kutusuna atmaya çalışıyordum. Oflayarak elimdeki kalemleri bıraktım. Ne zaman gelicekti bu. Acaba o Mine yellozu babacığımı bir yerde kıstırıp öpmeye falan mı çalışıyordu. Valla yolardım onu.
Kapı açılınca hevesle oraya baktım. Üstünde doktor önlü olan bir adam içeri girdi. 1 dk doktor ne alaka şimdi. "Merhaba ufaklık sen ayaz olmalısın " kafamı salladım. Hiç birşey anlamadım ki ben.
"Barbaros toplantıda mı "
"Evet " beni biraz süzüp koltuklardan birine oturdu. "Bekliyelim o zaman " bekleme bekleme git sen. Of ben yanımda biri varken rahat olamazdım ki. Koltukta biraz daha yükselerek oturdum. "Rahatsız olduysan dışarda bekleyebilirim " al işte anlamıştı. Ama gitse de olmazdı ki şimdi. "Yok sadece biraz şey oldu-" kapı açılınca susup oraya döndüm. Babacım gelmiştiii.
"Hoş geldin Berke "
"Hoşbuldum Barbaros "birbirlerine sarıldıklarında anlamsızca bakıyordum. Barbaros la arkadaşlar mıydı? Ben neden bilmiyordum. "Bebeğim bu Berke o seni biliyor zaten bize eğer kabul edersen bir konu hakkında yardımcı olucak" ne konuda ah beynim durdu galiba .
"Ona söylemedin mi?" Berke hayretle sorduğunda Barbaros ona dönerek "unuttum " dedi. "Bana da açıklıyacak mısınız artık" Barbaros yanıma gelerek beni kucağına aldı.
Kucağına iyice yerleşerek yüzüne baktım. "Berke doktor bebeğim ve eğer iznin olursa sana kas gevşetici bir ilaç yapıcak " yüzüne öylece baktım." Neden ki " dudağımdan öperek " bu iğne sayesinde çocuk gibi olucaksın canım belli bir süre 6-7 ay kadar. " Aslında kulağa hoş geliyordu.
"Çocuk gibi derken nasıl yani "
Berke çantasından bir iğne çıkardı ve masaya koydu. Bana dönerek"konuşman kayıcak düzgün konuşamıycaksın yürüyemiyceksin ve istesen de istemesen de bezini kullanmak zorunda kalıcaksın"
Barbaros a baktığım da gayet mutlu duruyordu. Aslında denemekten zarar gelmezdi " peki " dememle Barbaros un gülümsemesi büyümüştü. Berke yanıma gelerek masanın üstünde ki iğneyi aldı. (Nerden yapılması gerektiğini bilmiyorum çaktırmayın) bacağımı koltuğa doğru uzatarak "hazır mısın " başım Barbaros un boynundayken başımı salladım.
Bakalım nasıl olucaktı.
Yeni bölümlerde görüşmek üzere yorum ve oyu unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABACIM bxb
RomanceYemek yerken kafanımı hafiften yukarı kaldırdığımda mavilerim bir çift kahve ile gözgöze geldi . Hayatımı tamamen değiştirecek,bana yaşadığımı hissettirecek olan kahveler... - ageplay +18