Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.
Édesanya🥰
Anyu: Jó reggelt kislányom!
Én: Szia anyu!
Anyu: Mi van veletek?
Én: Minden okés. Veletek mizujs?
Anyu: Édesapád éppen nyírja a füvet a kertben, én meg főzök. Hallottam megnyertétek a mérkőzést!
Én: Igen, igen. Tovább is jutottunk!
Anyu: Nagyon ügyesek vagytok, gratulálok! Hol és mikor lesz a következő mérkőzés?
Én: Jövő héten csütörtökön, Nizzában.
Anyu: Akkor sok sikert, szurkolni fogunk, de addig úgy is hívlak!
Én: Köszönjük! Viszont mennem kell, vigyázzatok magatokra!
Anyu: Ti is, puszi!
Visszaraktam a telefonomat töltőre, majd elterültem az ágyamon. Viszont nem sokáig pihenhettem, mert készülnöm kellett edzésre. Felkaptam egy sötétkék rövidnadrágot, illetve egy fehér sportmelltartót. Egy hosszú Nike zoknit is felkaptam, arra pedig a Nike cipőmet húztam.
-Jó reggelt! - értünk ki egyszerre a nappaliba Orsival.
-Jó reggelt! - mosolyogtam.
-Nem ugrunk be gyorsan a Starbucksba? Nincs kedvem reggelit csinálni. - húzta fel cipőjét.
-De, úgyis útközbe esik! - bólogattam.
Felkaptuk a táskáinkat, majd elindultunk. Szerencsére a Starbucks három utcányira van tőlünk, így nem kell olyan sokat sétálnunk. Vettünk kettő karamellás frappuccinot, illetve én egy tojásos sonkás bagelt, Orsi meg egy fahéjas tekercset.
-Megérkeztek a Bajnokaink! - mosolygott ránk az egyik srác.
-Szia Olivér. - pacsiztam le vele.
-Hali. - pacsizott le Orsival is.
-Nem edzünk ma egymás ellen? Geri is mindjárt jön. - adta az ötletet.
-Én benne vagyok! - mondta Orsi.
-Én is. - értettem egyet.
Gyorsan bemelegítettünk, majd csak Gergőre kellett várnunk, ki nemsokára meg is érkezett. Lejátszottunk egy meccset, amit ők nyertek meg 2-0ra. Hát igen. Látszik, hogy ők lettek a férfi párosoktól a bajnokok, az ATP World Tour Finalsban.
-Hát ha tovább juttok Franciában az WTAra, akkor keményebben kell edzenetek! - mondta Gergő.
-Igen, tudjuk! - feleltem. - De valószínű nem fogunk bejutni! - vontam meg a vállaimat.
-Én látok rá esélyt! - felelte Olivér, mire felnevettem.
-Luca. - szólt nekem Orsi.
-Hm? - néztem rá a lányra.
-Ádám. - bólintott a kerítés felé, ahol az említett fiú nézett minket.
-Na mi van kislány, van palid? - szórakozott Olivér.
-Vicces vagy! - mondtam szarkasztikusan. - Hát te? - futottam a fiúhoz.
-Gondoltam eljövök és megnézlek titeket! - mosolygott. - Ma nincs kedved átjönni hozzám? - kérdezte.
YOU ARE READING
Az élet csodái - Mason Mount ff.
FanfictionKét teniszező magyar lány Londonban versenyzik, ugyanis továbbjutottak a Női páros WTA Finalsra. Amíg nem térnek vissza otthonukba, körbejárják a nagy angol várost. Majd kikötnek egy foci meccsen, ahol váratlan dolgok történnek velük. Ugyanis össze...