24.

426 7 0
                                    

Nasedli jsme do letadla téměř jako prvý. Odbavili jsme se v pořádku a v rychlosti. Nasedli jsme a dostali skvělý víno. Pak jídlo a taky udělali tuhle fotku kterou jsem přidala na svůj Instagram profil. Jo přebarvila jsem si vlasy na blond.

@justamylive a @fanily

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

@justamylive a @fanily.An: někdy třeba odejít od reality

@yzomandias: doufám ze vám to aspoň chuti když už jste mě nevzali
@justamylive:nezlob se Kubo

@goldcigo: jsem rad ze jsi v pořádku

@tkeej: aspoň ze ti nic není užívejte

Po najezeni jsme si obě dali své sluchátka. Já mám tady své AirPods Max. Ona má jen normálně ty malý. Nevím jak se jmenuji jebu na to. Obě jsme zaspali. Budil nás až personál na konci cesty. Poradně jsme se protáhlý a začali vystupovat. Na letišti si vzali naše kufry a našli si taxik. Ten nás hodil k našemu hotelu. Hodně krásnými hotelu. Zeptali jsme se jestli už mužem na náš pokoj. Na štěstí řekli ze ano takže se nemusíme vláčit s kufry. Hodne milá recepční nám dala kartičky od pokoje. Měli jsme dvě. Aby každá měla jednu. Nebo proste pro jistotu. Náš pokoj byl na sedmým poschodí. Byly jsme na úplným vrcholu. Tady na vrchu hotelu pak je taková terasa. Hodně krásná podle fotek co jsem koukala. Pak je pod recepci bazén i wellness a taky prý hodně pěkný velký bar. Shodli jsme se ze se jen převlékneme a půjdeme se někde najíst a proste projít. Takže jsme se převlekly a proste vychytali. Dole jsme se pozdravili se skvělou recepční a vyšli do ulic.

Byli jsme do večera pryč. Na hotel jsme obě přišli dost utahaný. Hlavně nás boleli nohy. Obě jsme dnes vzali podpatky. Už to nikdy neobuji! Miluji svoje tenisky. Anička je zvykla ale vzala tak trochu špatný teď a udělal se ji jeden malý puchýř. To já jich mám snad milion. Nakonec ale ona ještě řekla ze si půjde ještě vypít dolu do baru. Já jsem dala sprchu a vyšla na balkon i s cigaretami. Byla jsem zabalena v mikině i s kapuci. Zapálila jsem si cigaretu když se mi ozvalo zvonění. Vzala jsem telefon kde přicházel hovor od Jakuba na FaceTime.

Já: ahoj Kubo
K:čau Kočko tak jak si to uzivas? Houu jsem čekal ze budeš někde v baru popíjet sex on the beach nebo tak.
Já: ne my jak přišli hned jsme šly do pokoje a pak se najíst a projít. Jenže já šulin si vzala podpatky a mám puchyru jak kokot. Takže dnes já už nikam nepůjdu. Anička ale šla dolu do baru.
K:tvl hele nápis mi v jakým hotelu jste. Chci vidět jak to tam vypadá. Mužů zavolat kluky?
Já: myslím ze Jo
K:dementi někoho mám!
D:curaku co kricis? Ahoj Amy
T: čau krasko, tak co uzivas? Kde vůbec si?
Já: čekala jsem ze Jakub bude slepičit a on neee. Jsem v Amsterdamu a ve čtvrtek jdu na Rhodos.
T: tak to máš jinou pohodu
Já: Jo to mám
D: máš se dobre?
Ja: mám Domčo mám.
D:to jsem rad
Já:hele chlapci mě to mrzí ale já si půjdu lehnout Jo?
J: tak Jo krasko dobrou.
D,T:dobrou

Hovor jsem ukončila a dokouřila cígo. Odešla jsem do pokoje kde jsem lehla do postele. Ještě jsem si pustila seriál když mi přišel správa na Instagramu. Natáhla jsem se pro telefon.

Goldcigo: moc mě to všechno mrzí
Justamylive: i mě Domčo. Neměla jsem tehdy odejít
Goldcigo: ne zlato. Udělala si správně. Kdyby jsi neodešla. Nedošlo by mi ze tě mám tak moc rad. Ze to bez tebe nedávám
Justamylive: Domčo chybíš mi, udělala jsem chybu ze jsem odešla.

Chvíli jsme si ještě psali a já zaspala. Vzbudila jsem se okolo osmý ráno. Hned jsem šla na balkon a zapálila si. Když jsem vesla do pokoje vyděsila mě Anička. "Ty zas páchneš jak popelník." Zamračila se. "I tobě dobrý ráno." Hnusně jsem se Usmála. Pak jsme se obě začali smát. Zeptala jsem se Aničky jestli se mnou jde na snídani. Řekla ne ze chce ještě spát. Ani se ji nedivím. Co si pamatuji přišla možná okolo třetí ráno.

Miluješ ho!/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat