oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın aşkolarrr 💗
🍷
Taehyung telefonu çaldığı sırada kitabını yeni bitirmişti ve gözyaşları ile ıslanmış suratını Jungkook'un yatağının çarşafına gömmekle meşguldü. İçi çıkarcasına ağlamasının başlıca sebepleri şöyle sıralanabilirdi: Jay sevdiği kıza kendini sevmeyi öğretmişti, Zahra sevdiği oğlana güvenmek nedir öğretmişti, sonunda hayata dair oldukça endişesi olan Jay Zahra'ya evlilik teklifi etmiş ve sonsuza dek mutlu olmuşlardı...
Biz asla böyle bir evliliğe sahip olamayacağız, dedi Taehyung'un iç sesi.
" Biliyorum " diye mırıldandı Taehyung, " Ben kaba saba bir mafyayla isteğim dışı evlendirileceğim, arada dağlar kadar fark var. "
İyi sonla bitmiş olmasına rağmen sonu o kadar duygusaldı ki bir süre daha ağlamaya devam etti. Beş dakikalık kısa filmlerde hayvanlar öldüğünde ve çocuklar ile yaşlılar zorbalığa uğradığında bile dünyadaki en kötü şeye tanıklık etmiş gibi göz yaşlarına boğuluyordu Taehyung, bu yüzden mutlu sonlar bile ağlatabilirdi onu.
Çalan telefonu ile yatağa gömdüğü yüzünü kaldırıp ekrana baktığında kayıtlı olmayan ancak kime ait olduğunu bildiği numarayı gördü. Eğer kapanırsa Jungkook kesin sinirlenir ya da kötü bir şey oldu sanıp adamlarını eve akın ettirirdi.
Hızla telefonu eline aldı ve çağrıyı cevapladı.
" Efendim? " dedi ağlamaktan tıkanmış burnu yüzünden boğuk ve tiz bir sesle.
" Yola çık- Taehyung? "
Jungkook kendi lafını kesip keskin bir şekilde ona seslendiğinde oğlan mendil aramakla meşguldü.
" Efendim dedim ya " dedi burnunu çekerken ve yataktan kalkmak için hareketlendi.
" Ne oldu? " diye sordu Jungkook anında.
Sesi sanki... endişeli mi geliyordu ne? Ya da Taehyung ağlamaktan şizofren mi olmuştu? İkinci olasılık daha gerçekçi geliyordu kulağa.
" Neyden bahsediyorsun Jungkook? " dedi Taehyung, kafası karışmıştı. Jungkook'un neyi sorduğunu anlamıyordu.
" Kim ne yaptı? Ben yokken biri mi geldi? Biri sana bir şey mi söyledi? "
Jungkook'un tek nefeste sıraladığı sorular önce Taehyung'un bomboş bakmasına ardından da jetonunun düşmesine sebep oldu.
" Kimsenin bir şey yaptığı yok, birinin geldiği de yok, biri bir şey de söylemedi " dedi gülmemek için çabalarken.
Taehyung'un ağladığını belli eden sesi Jungkook'u işkillendirmiş olmalıydı.
" Bana yalan söyleme " dedi Jungkook, sesi sinirli geliyordu. " Ağlamışsın. "
Taehyung akan burnunu çekti.
" Evet " diye mırıldandı, " Ağlamış olabilirim, yaklaşık yarım saat falan... "
Kitabın sonu tekrar aklına geldiğinde üzüntü dolu mırıltılar koyverdi ağzından.
Jay gerçekten de ideal koca adayı, dedi Taehyung'un iç sesi.
Aslında Jungkook gidip yerine Jay gelse ne güzel olurdu.
" Taehyung? " Jungkook'un sesindeki öfke gidip yerine tekrar endişe gelmişti. " Seni kim ağlattı güzelim, söyle bana. "
Taehyung gülümserken bir yandan da göz yaşlarını sildi. Bu adam cidden her şeyi ciddiye alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE GAME ( taekook )
Fanfictionİtalyan mafyasının en güçlü ailesinin oğluyla evlenen Taehyung, hakkında hiçbir fikri olmadığı yeni " kocasına " hayatı dar etmeye yemin etmiştir. GAME Serisi #1 love-hate relationship! forced marriage omegaverse au mafia ANGST DEĞİL ULAN