Geio:Bata pata katong nagilhanay ta,nadungagan pagid og kasingkasing ti naging kita pero imong mama og papa,wala nanamian sa akoa kay pubri lng ko og bata pa daw ta,we are only 15yo that day but we felt like we are 20yo.
Chealsy:Pero wala man jud nag ingon akon mama og papa na molayas ka sa mansion namo,nag ingon manlang sya na magbulag ta.
Chealsy:Masgipili pa nimo nabayaan ko sa dili tarung naway,pila ko ka adlaw sigig huwatanay nimo kay abi nako mo uli kalang dayun pero wala ramay tarung na naabot akong sigig hinulatay nimo,kabalo ka kasakit baya sa gibuhat nako katong wala kana,wala nakoy sandigan kung ginakapoy nako sakong kinabuhi.
Geio:Oo,nilayas sad ko ato,nilayas ko ato kay naa ko atoy rason,nangita ko atog ubra kay kung mobalik ko dinhi naa sadkoy ipakita sa imong mama og papa na kaya ko pud ang mga kaya nila.
Chealsy:Geio,my gosh,Geio,kung gi ingnan mo unta ko sato,wala na ko unta nag commit sang suicide,because of that "beep"of what my mom and dad told you, you're gonna go away without telling me the "beep" reason and now ,ingnan mo lang ko na nilayas ka kay nangita ka og ubra para may naa kay ipakita nakaya mo ang kaya sakong parents.
Chealsy:Ahh pareho ra jud kasa mga kilala ko subong na mga lalaki,gapakitang gilas
Geio:Chealsy,unsa gid ba akong sala nganong nagakaing ana ka nako,ingna ko kung unsa akong sala kay para tarungon nako,ug tarungon nako atong daan nga kita,just please tell me why
Chealsy:I got tired of waiting,Geio, if you were ever coming back again,my faith was fading,and it totally fade.
But now you were throwing pebbles at my window,ug naga pangayo og atensyon gikan sakoa og gapangayo og sorry,wa ka gisapot?
Geio:Chealsy,sorry,dili ko mana sala nganong gipalayas ko simong kuya.
Chealsy:Ha?,gipalayas kang kuya?
Geio:Bawal ko ni iingon saimoha kay basi mabalda napud ko,pero dili ko na kaya namakit an takag sigig kasuko nako.*Ni adto si Chealsy sa sulod nila balay*
Chealsy:Diin si kuya,Manang Joy?
Diin si kuya!!?Pagkasuko na shagit ni Chealsy,wala na punggan ni Chealsy iyang kasuko saiyahang kuya,tanan na gamit sa iyang kuya gipang guba niya.
Nakit an sad ni Chealsy iyang ginapangita,kag gidapal niya.
Chealsy:Ya,nganong gihimo mo man ni saakoa ya,unsa man sad nay nisulod simong utok para pa layasun sya ya, i have waited 10 years for Geio without knowing na ikaw diay ang rason nganong ni layas sya,ya unsa ang rason nganong gipalayas mo si Geio ya?!ya?!
Gayl:Di mana nako sala nganong naibog akoang amigo sa imoha.
Chealsy:Ya!!?gihimo mo ni para sa imong amigo?!
Gayl:Dili,gihimo koto kay gidare ko nila na kung mapalayas ko daw si Geio,bayaran daw ko nila og 16 million apil napud na kung maibog ka sakong amigo pero 8 million nalang ilang nahatag kay wa man sad ka na ibog niya pero napalayas ko man si Geio.
Chealsy:Gihimo mo sad na para lang sa kwarta without knowing na nasakitan ko sa gibuhat nimo saakoa.
Gayl:Hilom dinha oy banha sa imoha.
Chealsy:Isugid man sad taka ka mama og papa
Gayl:Wa man sad to silay labot ninyo,murag nalipay paman gani to sila na nilayas na imong kasintahan.
Chealsy:Ya,kabastos sa imoha ya,unta wala nay maibog nimo,ay kinsa man sad nay maibog nimo na puryagaba man sad simong nawong,tanan gani na naging uyab nimo naibog lang nimo tungod simohang kwarta pero dili simong nawong kay ka maot nimo
Gayl:Shut up, mao nana imong pagbalos saakoa,sus ka hina man lang sa imoha oy,wa nay masmusakit pa ana??
Chealsy:Huwata lang ya,andam ka kung mohilak ka ha."Pagkabuntag"
Gayl:Wahhh
Shagit sa pagkakurat ni Gayl siyang nakit an, nakita pa gani ni Chealsy ang mga mata siyahang kuyaa nga nagapamula.
Chealsy:Oh ya,nganong nagahilak ka??
Gayl:S-si Beatrice n-nagarasan og niyupi ,n-na kit an ko nalang iyang l-lawas sa g-garahe na guba na.Chealsy:Sus abi ko na unsa ka,motor raman diay na,unsa man sab ang feeling na mawad an og ginahigugma ya??
Gayl:Chealsy,! Ikaw ni sad ang naghimo,ikaw sad ang nagguba ka Beatrice?
Chealsy:Kung ingnon ko ambi na Oo unsa man sad imong himoon nako?HAHA
Gayl:Chealsy!!
Chealsy:Hilom ba ya oy banhaa nimo oy motor ra man sad na.HAHAHANilakaw na si Chealsy kay gakasakit na ang iyahang tiyan sa sigig katawa
Nagkit anay sila ni Geio og Chealsy,nangamusta si Geio kay Chealsy kag ni sabat si Chealsy
Chealsy:Ari gihapon ga paayo pa sa pagkasuko
Geio:Ti mutoo naka nako?
Chealsy:Nganong mutoo man sad ko nimo?
Geio:Naka hibaw naman sad ka nganong ni layas ko
Chealsy:La nako labot nganong nilayas ka?
Geio:Ti may rason napud sad ko nganong mo uli napud ko saamoa eh
Chealsy:Molakaw napud ka,biyaan napud ko nimo?
Geio:La naman sad kay labot nako
Chealsy:Nag ingon ba sad ko na wala nakoy labot nimo?
Geio:May pagka
Chealsy:Naa napudka,mamiya napud ka
Geio:Wala nagid diay ka ka remember atong last nastoryahanay nato
Chealsy:Ha?
Geio:Wala ahh
Chealsy:Gi mo lakaw nako
Geio:ByeNilakaw na sad si Chealsy,nya si Geio kay gakagool kay wa nasad na hinomdoman ni Chealsy ang ilahang last na storyahanay,pero may naay nahitabo na lain ka Geio katong nilakaw si Chealsy.
Gayl:Oh ti naa raman sad diay ka dinhi,gipangita baya taka kagaina pa.
Geio:S-sir!Gitabonan ni Gayl ang baba ni Geio kag gipatulog niya.
Nakamata si Geio sa wala niya nahibal an na lugar,nabag o palang siyang panan awan.
Geio:S-sir,please sir,ayaw ni himoa saakoa sir.
Gayl:Labot ko??malipay man sad ko na gina bun og taka so shut up
Geio:Please sir.
Gayl:Hilom dinha oy,banha sa imoha
Geio:..........
Gayl:Mohilom raman sad diay ka
Geio:..........
Audrey:Gayl,human kanag bun og niya?ginagutom nako,uli sa ta,sigi na
Gayl:La pagani ko ka sugod,uli na dayon
Audrey:Ti mo una nalang sako kay ga sakit naakoang tiyan sa kagutom,gaaway na akong mga bitok sa kagutom.
Gayl:Ohh sigi na.Nidako sad ang mga mata ni Geio sa iyang pagkakita ka Audrey.....