13

1.1K 80 8
                                    


"Izana-kun...aku mau kita..berpisah"

"Apa ?! Kau bercanda kan y/n ? KENAPA ?! KENAPA KAU INGIN BERPISAH ?!!"izana kaget dengan omongan isteri nya..dia menggenggam tangan isterinya dengan erat..

"Maaf , tetapi aku tidak suka dengan pernikahan ini...aku akan menikah bersama pria yang aku suka izana-kun...jadi lepaskan lah aku"ucap y/n dengan muka datar lalu menghempaskan tangan izana dengan kasar lalu berbicara lagi..

"Kau pria paling brengsek yang pernah ku jumpa...jadi selamat tinggal , izana.."y/n pun berbalik dan meninggal kan izana yang sedang terisak..

"Y/N !!!"izana pun bangun dari mimpinya...dia melihat sekeliling , dia sedang berada di kamar nya..tetapi dia tidak melihat keberadaan isterinya..

Cklek

Izana menatap pintu kamar mandi dibuka , dan tampil lah y/n dengan dengan raut muka gelisah..

"Y/N !!"izana langsung berlari mendekati y/n , dia memeluk y/n dengan erat..

"L-lho ? Kamu kenapa ?"tanya y/n sambil mengelus kepala izana dengan lembut..

"J-jangan tinggal kan ku...a-aku takut..aku tahu aku pria paling brengsek ! T-tapi jangan pernah ninggalin aku y/n.."ucap izana sedikit terisak..izana makin mengerat kan pelukannya..

"Apa kamu mimpi buruk ?"tanya y/n lalu menangkup ke 2 pipi izana..dia menatap wajah tampan izana dengan lekat..

"Humm"izana mengangguk

"Souka..."y/n mengangguk , tiba tiba saja ada idea jahil yang terlintas di otak y/n..

"Kata orang orang , mimpi itu bisa terjadi..kemungkinan aku akan meninggalkan MU , seperti mimpi MU.."ucap y/n dengan muka polos...

"Y/N !!!"izana makin mengerat kan pelukan nya..dia makin terisak

"HIKSSS , aku tidak mau kehilangan MU !!"izana menatap y/n dengan mata berkaca kaca..

"Kau tidak mau kehilangan ku ?"tanya y/n.izana menganguk

"Baiklah aku akan menggugur kan kandungan ku..kau tidak mau kehilangan ku kan ? Jadi pasti kau mau kehilangan anak kita kan ?"tanya y/n lalu menunjuk kan test pack yang baru saja dia test tadi..

"K-kau hamil ?"izana lantas mengambil test pack dari tangan y/n..

"K-kau hamil ?"izana lantas mengambil test pack dari tangan y/n

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


"A-apa ini benar ?"tanya izana tangannya sedikit gementar , dia menatap matamu dengan dalam..

"Iya sayangku ^^"y/n tersenyum manis sambil mengelus lembut perut nya yng sedikit buncit..

"

A-arigatou !"izana langsung memeluk y/n , lalu mengangkat y/n , izana sangat bahagia..sekarang dia sedang tersenyum lebar hingga menampakkan deretan giginya..

wife izana 18+ [kurokawa izana x reader]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang