(Selam kelebeklerim kurgusever yazarınız geldii 🥰 24 nöbetime rağmen size bölüm yazdım, düzenledim ve yayımladım değerimi bilin🤪 Tabi okumaya başlamadan küçük bir tıkla oyunuzu alabilirsem birde boolll yorum yaparsanız işte yazarınızı motive ve de mutlu etmiş olursunuz. Haydi başlayalım iyi okumalar🧡)
Yazardan;
Gözlerini kapatmış oturduğu koltuğa yaslı bir şekilde dururken kaç saat geçtiğini bilmiyordu. Bebeğinin yanına bir kaç kez gitse de yatakta kıvrılmış uyuduğunu görünce rahatsız etmeden odadan çıkmıştı. Elindeki sigaradan bir duman daha çekip gözlerini araladı ve yan tarafında duran küllüğe bastırıp söndürdü. En derinlerine çektiği dumanı dışarı bıraktığında duyduğu sesle oturduğu yerde doğruldu. Bebeği karşısında hiç bir şey söylemeden ona bakıyordu.
Vegas bir şey söylemek istedi, özür dilemeliydi biliyordu . Pete konuşmasına fırsat vermeden ona yaklaşıp bacaklarını iki yandan sarkıtarak kucağına oturduğunda direkt kolunu beline saran Vegasın göğsüne sığındı. Başını boynuna yerleştirdiğinde Vegas boynunda hissettiği ıslaklıkla derin bir şekilde yutkundu. Bebeği yine ağlıyordu ve bu duruma kendisi sebep olsa da nefret ediyordu.
-Özür dilerim bebeğim.
-Kendine bunu yapma Vegas sana defalarca söyledim.
Vegas Pete'e ne zaman kızsa ya da elinde olmadan zarar verse kendisine daha büyük acı çektiriyordu ve Pete her defasında bunu yapmamasını söylüyordu.
-Bir kerede bana bunu yapma de Pete. Bana kız, bağır hak ediyorum.
Pete kollarını sırtına doğru sarıp ona daha çok sığındığında Vegas yumuşak saçlarını okşadı.
-Bilerek yapmadığını biliyorum, sadece beni sar sarmala Vegas başka bir şey istemiyorum.
-Pete seni öyle çok seviyorum ki, sevgim sana yetmeyecek, benden gideceksin diye öyle korkuyorum ki sürekli hata yapıyorum.
-Sevgin bana yetiyor fazlasıyla Vegas ve asla gitmem senden gidemem bunu çok iyi biliyorsun. Senden başka gidecek yerim yok, kimsem yok. Sadece sen varsın, sadece sen olacaksın.
Pete başını kaldırıp Vegasın gözlerine baktığında Vegas onun kızarmış ıslak gözlerini sildi. Pete onun yanan elinin üstüne bir öpücük bıraktığında Vegas ona doğru yaklaşıp dudaklarını öpmeye başladı. Pete Vegasın tutkulu ama bir o kadarda şefkatli öpüşüyle gözlerini kapattığında kollarını boynuna doladı. Vegas bebeğinin tutkunu olduğu dudaklarını doyasıya öptükten sonra geri çekildi.
-Uyuyabilir miyiz Vegas? Çok uykum var.
-Tabiki bebeğim hadi gel.
Vegas kucağındaki sevgilisini indirmeden ayağa kalktığında Pete bacaklarını beline sarıp başını omzuna yasladı. Yatak odasına geldiklerinde Vegas sırt üstü uzandı, Pete yerinden hiç kıpırdamadan üstüne yatmaya devam ederken sevgilisinin saçlarını okaşayıp ara ara bıraktığı öpücüklerle gözlerini kapattı. Birlikte bir bütün olmuşken, 7 yıldır olduğu gibi birbirlerine karşı hatalarına aldırmadan sarılarak uyudular.
***************
Pete sabah güneşinin odaya yansımasıyla yüzünü hafifçe buluşturarak uyandığında Vegasın yanından kalktığını fark etmişti. Bir süre yatakta oyalanarak kendine gelmeye çalıştıktan sonra sarsak adımlarla banyoya doğru ilerlerken bir yandanda esniyordu. Banyo kapısından çıkan sevgilisini görünce küçük bir tebessümle duraksayınca Vegas hiç beklemeden bebeğinin beline sarılıp kendisine çekti ve yanağına sıkı bir öpücük bıraktı.