23. Trochę delikatniej drugim razem...

522 10 2
                                    

- Mam dwa pomysły - powiedział Mateo

- No mów .

- Pierwszy to wyjście do klubu, a drugi to film w domu i zaprosimy Noa i Maddie - zaproponował

- To film?

- No dobra to ja idę ogarnąć, a ty do nich zadzwoń - powiedział wstając z czarnego fotela

Od razu poszłam do swojego pokoju po telefon. Wybrałam numer do Madison i zadzwoniłam do niej. Jak tylko o tym usłyszała piskneła lekko i się dodatkowo zapytała czy nie zrobimy nocowania. Jako iż jej pomysł był poprostu zajebisty od razu się zgodziłam.

Prawie bym zapomniała zadzwonić do Noa. Do niego nie mam numeru więc napisałam na Instagramie wiadomość którą w dosyć szybkim tempie odczytał. Odpisał mi, że niedługo przyjdzie. Z telefonem w ręce zeszłam do Matiego który właśnie robił popcorn w kuchni.

- Madison u mnie nocuje - zapowiedziałam

- No niech ci będzie, ale pod warunkiem, że Noa też może u nas nocować

- Zgadzam się - odpowiedziałam podekscytowana - Daj to, ja zrobię popcorn, a ty idź do niego zadzwoń, a później ogarnij salon

Od razu wzięłam się za robienie popcornu. Wybrałam solony i maślany. W między czasie wyjęłam cztery szklanki na napoje oraz dwanaście piw.

Wychodziło na to, że każdy może wypić trzy puszki. Wszystko zaniosłam do salonu w którym Mati rozkładał właśnie koc.

Wróciłam jeszcze do kuchni po dwa opakowania chipsów i w tym momencie rozległ się dźwięk dzwonka do drzwi. Z tego co zobaczyłam Mati pobiegł otworzyć, więc ja zaniosłam chipsy. Było naprawdę świetnie, więc fajnie.

W tym momencie do salonu weszła Maddie, a za nią Noa. No ubrał się naprawdę pociągająco. Szare dresy dzięki których było idealnie widać wybrzuszenie na dresach, a do tego lekko prześwitująca biała koszulka. No, naprawdę ładnie wyglądał.

Madison miała torbę w ręce, więc domyśliłam się, że wzięła ubrania. Podeszłam do niej i powiedziałam:

- Chodź, zaniesiemy to do mojego pokoju .

- Dobra - odpowidziała idąc za mną po schodach do mojego pokoju

Weszłyśmy i położyłyśmy jej rzeczy na moje łóżko.

- Ogólnie to - zaczęła bardzo niepewnie - chce spędzić później trochę czasu z Matim bo chce z nim pogadać

- No dobra, niech ci będzie .

- Ale ty będziesz musiała wziąć do swojego pokoju Noa żebyśmy zostali sami.

- No dla ciebie się zgodzę - odpowidziałam cicho bo nie byłam za specjalnie zadowolona tym pomysłem.

Zeszłyśmy na dół, a chłopacy siedzieli już na kanapie. Maddie zajęła miejsce obok Matiego, a ja obok Madison i przy okazji Noa.

- Ja dzisiaj wybieram film - powiedział Mateo i od razu widziałam, że będzie to horror których się starsznie boje.

I tak jak myślałam. Mateo włączył jakiś horror i na samą myśl się trochę przestraszyłam. Zrobił mi na złość bo wiedział, że boje się takich filmów. Wzięłam jeszcze szary koc i się nim okryłam. Zauważyłam też, że Noa wziął krawędź koca i też się nią trochę przykrył.

Od razu udostępniłam mu go i go lekko przykryłam. Na początku filmu nie było źle, ale Mateo stwierdził, że jak wyłączymy światło będzie lepszy klimat na oglądanie. Gdy nagle pojawiła się jakaś postać na ekranie cholernie się przestraszyłam i odruchowo ręke z mojego uda przesunęłam w bok i mocno ścisnęłam z pewnością, że to koc.

To nie był koc...

Usłyszałam, że Noa cicho jęknął, więc spojrzałam się na niego, a on przysunął się do mojego ucha i powiedział:

- Nie wiem czy to odpowiednie miejsce na dotykanie się. Trochę delikatniej drugim razem

Zdezorientowana na początku nie zrozumiałam, ale po chwili oderwałam swoją dłoń od jego przyrodzenia bo to właśnie to dotknęłam... Nie no super. Dotykałam część intymną Noa. I to właśnie moje szczęście.

Wysłałam Noa przepraszające spojrzenie i wróciłam do oglądania horroru. W między czasie inni pobrali sobie jedzenie jednak ja nie wzięłam nic. Nie powiem, ale nie chciało mi się jeść. Wzięłam tylko jedno piwo i upiłam z niego łyka po czym odłożyłam na stół.

I znów straszna postać... Znów się przestraszyłam przez co tym razem przytuliłam się do Noa. Super, dzisiaj dzięki mnie, czułości nam nie zabraknie.
Wydaje mi się, że Noa od razu zauważył to, że się przestraszyłam, więc objął mnie i przytulił.

Czułam się z nim o wiele bardziej bezpieczniej.

Trochę byłam skrępowana jego obecnością jednak po paru minutach jak zobaczyłam, że Maddie zaczęła obracać się w moją stronę, szybko oderwałam się od Noa bo nie chce żeby sobie coś pomyślała. Czułam tylko, że chłopak położył swoją dłoń na moim udzie i kreślił jakieś wzorki.

- Jest już dwudziesta trzecia to może chodźmy już do ciebie - powiedziała Maddie

- No możemy, bo jeszcze musisz z Matim pogadać

Obie wstałyśmy z miejsca przez co byłam zmuszona zsunąć rękę Noa z mojego uda. Poszłam zapalić światło, a Maddie poszła ze mną.

- A wy gdzie? - zapytał Mateo

- Będziemy się już zbierać bo musimy się ogarnąć do spania - odpowiedziałam

- Możemy pogadać u ciebie w pokoju Mateo? - zapytała lekko zestresowana dziewczyna

- No dobra - Mateo wstał z kanapy i poszedł z Maddie na górę przez co ja z Noa zostaliśmy sami

- Idziemy do mojego pokoju? - zaproponowałam

- Jeśli chcesz

Noa wstał, a ja skierowałam się do mojego pokoju. Czułam tylko na sobie wzrok Noa. Otworzyłam drzwi do pokoju i od razu usiadłam na łóżku. Noa również wszedł i zamknął po sobie drzwi.

- Przepraszam za wcześniej - odezwałam się pierwsza lekko speszona

- Mi to nie przeszkadzało, ale zrobiłaś mi ochotę - odpowiedział

- Ja się tylko przestraszyłam

- A ja tylko się zakochałem

Znieruchomiałam. Patrzyłam się w jego ciemne tęczówki. Zakochał się? We mnie?

- Zakochałeś się we mnie?

- Możliwe - odpowidziała po czym popatrzył na moje usta - A ty się zakochałaś?

- Możliwe - odpowidziałam uśmiechnięta

Bez przemyślenia złączyłam nasze usta. Noa bez zastanowania oddał pocałunek. Na początku było leniwie, ale z każdą chwilą był coraz bardziej zachłanniejszy. Całując się usiadłam na jego kolanach i położyłam swoje dłonie na jego włosach. On swoje dłonie położył na moich pośladkach co mi wogóle nie przeszkadzało.

~~~

Taki o rozdział, bardzo fajny i bardzo mi się podoba ❤️ Jak myślicie co będzie z ich relacji??

12.03.23r. 21:53
P

oprawiony: 11.07.23r. 14:39

Twitter: vea_watt
Instagram: vea_watt
TikTok: veaxsa

Pamiętajcie o zostawieniu gwiazdki i komentarza! 💕

VEA

I Wanna Be Yours Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz