Пройшов тиждень з моменту, як Ворони перемогли Троянців.
Тільки з наступного року Кевін Дей офіційно буде частиною команди, а до тих пір він рахується учнем університету Пальмето. Хлопець часто заміняв тренера і допомагав команді із тренуванням.
Пів року тому Ріко зламав ведучу руку другого номера, відсутність Натаніеля Веснінськи тільки допомогла першому вимістити свою злість на молодшого. Не довго думаючи, Кевін зв'язався з Кенго і його відпустили, не довго думаючи хлопець направився до Вальмето.
Пройшло більше шести місяців, а університет Едгара Алана навіть не повідомив, що Кевін Дей більше не їх учень.
Загалом усе це відійшло на другий план, зараз Кевін був на корті, єдиною його задачею було – тренування. Але все йшло коту під хвіст, другий номер вже який день не міг зібратися.
-Кевін, йди на трибуни. Зберись. – наказав тренер Ваймак похлопавши чорноволосого по спині. –Продовжуймо! – скомандував тренер, як тільки Дей впав на четвертий ряд трибун.
Хлопець ховав своє обличчя у долонях, не в змозі навіть дихати. Якби легені не працювали на автоматі, хлопець давно помер би. Усі думки другого номера були про Веснінські, Дей пробував зв'язатися з рудим хлопцем, але коли Нат чув голос друга – скидав. «Образився» - було єдиним нормальним поясненням його поведінки.
Звичайно, мало того, що втік не оставивши записки. Так ще й, пізніше, заборонив зводити рахунок з Ріко, - це був єдиний випадок, коли вони пішли на контакт.
Через тиждень, коли Кевіна вже не було у гнізді, повернувся Веснінськи. Як тільки дізнався про все – зателефонував другому номеру, щоб вирішити дії на майбутнє.
Тільки Натаніель і Жан остались у гнізді, і Дей був готовий їх звідти витягнути. Але Нат не давай йому цього зробити.
Зараз Кевін знову і знову прокручував у своїй голові їхнє дитинство, підліткові роки. У них було два роки різниці, Кевін попав раніше за Ната до воронів, як і в основний состав. Він згадав усе, що міг згадати. Але щось не сходилось, можливо параноя?
-Невже настільки любиш його? – запитав Ендрю Міньярд, як тільки зміг вибратись з корту.
-«Любиш», це жорстоко сказано. – у долоні відповів хлопець, відчуваючи на собі погляд Ендрю. –Він був моїм щитом всі ті роки у Еверморі, ми були братами. Стільки обіцянок давали один одному, але я ніколи їх не втілював у життя, навідміно він Ніла. – на кордоні з істерикою говорив Дей.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
ContoНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.