Chapter one: Fight

33 4 0
                                    

Alexa's pov:
A je to tady můj velký den, čas zazářit a dokázat že nejsem jen hezká tvářička. Stojím před ringem. Fury vybral dvojice.
"Katie a Alexa jdou jako první, zvolte si zbraň".
Zavelel a já šla do rohu se zbraněmi. Bylo jich tam asi dvacet. Moje oči Zavadily o dřevěnou tyč a okamžitě jsem k ní natáhla ruku. Vstoupila jsem do ringu.
Fury zavelel a já udeřila. Tak jo Alexo ty to zvládneš. Řekla jsem si v hlavě. První rána do žeber. Druhá do holeně. Otočka a zmást útočníka. Povedlo se a teď už jenom podkosit nohy. Bum a je na zemi.
Což znamená že jsem vyhrála. Místnosti se rozezněl potlesk. Katie se zvedla a podala mi ruku, kterou jsem samozřejmě přijmula a šli jsme na lavici. Nemohla jsem si nevšimnout těch neznámých krásných hnědých očí, které mě celou dobu pozorovaly.

Bucky's pov:
Dnes je den kdy nám Fury plánuje představit nového avengera prý je to holka což je dobře. Je dopoledne deset hodin a my právě stojíme za průhledným sklem ve druhém patře tělocvičny kde je skvělý výhled. První šli dvě holky asi tak dvacet let. Pořád jsem musel sledovat tu s dvěma francouzskými copy. Vzala si tyč a o chvíli později ta druhá holka ležela na zemi. Všichni začaly tleskat a ona se podívala směrem k nám.
V tu chvíli se naše oči potkaly. Poté si šla sednout na lavičku. Asi ve dvanáct hodin vše zkončilo. Všichni agenti šli do svých pokojů a my jsme šli dolů do tělocvičny za Furym. Sešli jsme po schodech do místnosti kde čekal Fury a vedle něho stála ta holka.

Kapitola číslo jedna za námi. Je trošičku kratší ale ta další bude obsáhlejší. Budu ráda za hlas. Plánuji tak 10-20 Kapitol v tomhle příběhu.

Děkuji za přečtení a přeji hezký den/ Dobrou noc/ Dobré ráno.😘

Lexi StarkKde žijí příběhy. Začni objevovat