6.BÖLÜM

394 22 30
                                    

Gönderen : 0X*******
uyudun mu?

Bilinmeyen numaradan mesaj gelince kaşlarımı çatmıştım tanımadığım bir numara mesaj atmıştı.

Saori :
Kimsin?

Gönderen : 0X*******
Tam bir balık hafızalısın. Bir kaç saat önce
konuştuğun birisini unutman normal değil.

Sinirden dişlerimi gıcırtıyordum. Bu adam hiç rahat vermeyecek miydi?!



Saori : Sanzu!


Gönderen : 0X*******
Afferin kunduz

Saori : Kes sesini be! Canın
cehenneme!

Gönderen : 0X*******
Yarın çok yorulucaksın uyu artık.




Bunu yazıp çevrim dışı olmuştu. Resmen sinirden dudaklarımı kemiriyordum. Çok sinir bozucuydu!

Kayıtlara girip Sanzu'yu kaydedecektim. Tam ona yakışan bir ismi koyacaktım. 'Goril Kıçı'

Kaydettikten sonra yatağa yatıp gözlerimi kapattım. Tek isteğim yarının bir an önce bitmesiydi.




🎭


"Ben bu işi yapmam!" Sinirle olduğum yerde kıpkırmızı kesilmiştim.

"Bana yardım etmek zorundasın!" Sanzu karşıma geçerek üstten bir bakış atarak bana bakıyordu.

"Korkuyorum." Gerçekten korkuyordum.

"Bak. Senden zor bir iş beklediğimi biliyorum. Sadece yapman gereken yanımda durman."

"Yani, kumarhaneye seninle partner olarak girmemi mi istiyorsun, ciddi ciddi?"

"Evet" Sinirle solumuştum. İstediği şey akıl alır türden değildi!

"Elbise de giymen lazım. Abiye tarzı."

"NE?. Oldu, başka istediğin?"

"Olursa söylerim"

"Sanzu! İnsanı sinirlendirme!"

Ben arkasından bağırırken, Sanzu ise sırıtıp gidiyordu.







"Şu an seni sadece öldürmek istiyorum!"
Üstümdeki eteğini çekiştirip de çekiştiriyordum. Çok fazla açıktı!

"Elbiseni çekip durma yırtıcaksın!"

"Tek mutlu olduğum şey, bu iş bittikten sonra bir daha birbirimizi görmememiz."

Yeşil gözlerinde sinirle devirmişti. Elini cebine atıp siyah maskesini çılaettığında, takım elbisesini inceleme fırsatını bulmuştum. Çok yakışıklıydı. Benim kırmızı elbiseme uyumlu siyah bir takım elbise giymişti.

Impossible baby/Sanzu HaruchiyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin