~ Sofia ~
"- Un ultim lucru doar, când te întorci în dormitorul tău după nuntă, ai vrea trandafiri roșii sau albi pe pat?" Întreabă femeia și aproape mă sufoc cu apa din care tocmai am luat o înghițitură.
"- ... Mă scuzati?" spun eu, tusind. O observ pe Allison în colț încercând să-și rețină chicotele și mă uit la organizatoare de nuntă de parcă ar fi nebună.
Trecuse aproximativ o oră de când am fugit de Connor și începeam să regret că m-am întors la planificarea nunții.
Întrebările au fost fără oprire tot timpul și așteptam să se termine, ca să pot merge să mănânc prânzul, asigurându-mă că îl evit pe Connor cât de mult puteam.
"- Îmi pare rău domnișoară, am vrut doar să vă facem noaptea mai specială. Dacă doriți, putem adăuga lumânări și vin, precum și câteva prezervative dacă încă nu doriți copii"
"- Nimic din toate acestea nu va fi nevoie". mormăi, destul de stânjenită.
" - Dar domnișoară, măcar să pregătim ceva, măcar să umplem patul cu trandafiri roșii?" Ea continuă cu un zâmbet și o expresie de hotărâre pe față.
Dau încet din cap înfrântă, deși știam că oricum nu se va întâmpla nimic și nu plănuiam să se întâmple vreodată așa ceva.
Cel puțin nu cu Connor.
Un zâmbet larg se răspândește pe fața ei și bate din palme în timp ce se apropie repede să mai scrie în caietul care era aproape umplut.
~~~
"- Allison, crezi că voi reuși vreodată să scap de asta?" mormăi, în timp ce culeg pastele din fața mea. Capul ei se ridică rapid, de parcă tocmai moțea.
Sala de mese era liniștită, ca de obicei. Au fost servitoarele care se plimbau ocazional înainte și înapoi pentru a repara orice mizerie sau pentru a-mi umple băutura, dar asta a fost tot. Tăcere.
„- Nu cred că doare dacă ai încerca să te recuperezi de domnul Agosti". Spune ea, cu o privire tristă în ochii ei în timp ce se uită la mine.
Dau din cap, mâncând pastele în timp ce mă uit în jur la masa goală. M-am simțit prinsă, ca o pasăre închisă într-o cușcă.
" -Sofia? Ce faci arătând atât de singură?" Aud o voce cu accent italian spunând și ridic privirea să îl văd pe Matteo mergând spre mine, cu un zâmbet pe față.
"- Doar mă bucur de viața mea extravagantă în această gaură a iadului." spun eu, mâncând mai multe paste din farfurie cu o privire plictisită.
"- De ce nu vii cu mine și Connor la antrenament, o să ne luptăm. Poate că poți elibera o parte din furia pe care o ai pentru el." Matteo chicotește, iar eu mă uit la el de parcă ar fi nebun.
"- Glumești cu mine? Cu acel psihopat? Nici măcar nu vreau să fiu lângă el." imi bat joc.
" - Ai grijă ce vorbești." Aud o voce profundă spunând și îngheț în locul meu când îl văd pe Connor, cu silueta lui înaltă care se ridică deasupra tuturor celorlalți din cameră. Purta o cămașă neagră și pantaloni negri, un Rolex auriu la încheietura mâinii și părul ușor dezordonat.
"- Unde ai fost toată ziua omule? Te-am sunat de 4 ori." Matteo mormăie și eu încerc să-l ignor pe Connor, continuând să mănânc pastele. Nu puteam minți, bucătarii de aici gătesc cea mai bună mâncare pe care aș putea mânca vreodată.
" -Ocupat." Îl aud spunând și simt o pereche de ochi întunecați asupra mea în timp ce mănânc. Ridic privirea, dar el nu se mai uita.
"- Hei, ai auzit, logodnica ta vine cu noi la antrenament." spune Matteo și opresc pastele pe care urma să le mănânc, ridicând privirea la el confuză. Nu am fost niciodată de acord cu asta!
CITEȘTI
The Mafia's Princess
RomantikSofia Novikov, fiica cea mică a liderului mafiei ruse, a fost ținută departe de ochii publicului toată viața. Insă sora ei Anastasia Novikov a fost însă mereu în centrul atenției. Cu silueta și personalitatea ei perfectă, toată lumea o adoră. Era ui...