Tata je vozio najbrže što je mogao sve dok nismo stigli do kuće. Nismo stigli ni da se zaustavimo mama je istrčala i krenula nam u susret. Zagrlile smo se. Miris njenog parfema me je na minut vratio u neko lepše i sigurnije vreme kada je život bio mnogo lakši. Dala bih sve na svetu da se vratim u to vreme, da pobegnem iz svoje kože, ali to je bilo nemoguće. Moraću da se suočim sa problemom. Kada smo ušli u kuću zatekao nas je isti onaj haos, kao da sam se ponovo susrela sa svim što mi se desilo. Seli smo na izbušeni kauč, a onda sam počela da pričam. Trudila sam se da budem što smirenija tokom priče, ali kada god bih spomenuka Diega ruke bi počele da mi se tresu i glas da mi podrhtava. Kada sam završila sa pričom mama je samo ćutala, tata je izgledao manje šokirano jer sam mu već sve ispričala.
Tata: Jedino rešenje je da pobegnete za Ameriku dok sve ne prođe.
Ja: Ne, policija će me juriti i uhvatiće me.
Mama: Eda, moraš da brineš za svoju sigurnost.
Počela sam da se suprotstavljam kao da nisam znala da je već odluka donešena, iako to sebi nisam htela da priznam, bili su u pravu.
Ja: U redu...
Rekla sam spustivši glavu ka zemlji. Tata je izvadio mobilni iz džepa.
Tata: Zovem pilota da zagovorim let.
Izašao je i stao uz ivicu bazena, imao je taj običaj kada telefonira da šeta oko kuće, kaže da bi tako bio smireniji. Nakon dva minuta vratio se u kuću.
Tata: Za sat vremena moramo da budemo na pisti.
Videla sam tugu u maminim očima, znala sam da joj nedostajemo otac i ja.
Ja: A ti?
Pogledala sam tužno ka ocu.
Tata: Znam ja da se čuvam, ne brini.
Zagrlio me je.
Tata: Hajde da spakujemo kofere u gepek i idemo.
Pošto je moj kofer već bio u gepeku tata je prihvatio i mamin i spakovao ga odmah pored mog. Sela sam na zadnje sedište, a mama napred. Bilo je kao u stara dobra vremena, ponovo svi na okupu, vozimo se po gradu, međutim sad se nismo vozili, bežali smo. Svo vreme sam imala osećaj kao da nas neko prati, malo-malo sam se okretala kako bih se uverila da nema nikoga iza nas. Kada smo nakon celih 40 minuta vožnje stigli do naše privatne piste, pilot je već spremao avion.
YOU ARE READING
Girl Boss
RomanceOna je mlada biznismenka koja pored svojih roditelja vodi jednu od najuglednijih kompanija u Španiji. Sve što poželi može sebi da priušti novcem sem jednog - ljubavi. Za njenih 28 godina još uvek nije srela muškarca sa kojim bi se upustila u nešto o...