Приголомшений звук виривається з моїх вуст, а рухи призупиняються, коли ми потрапяємо у вишукану залу.
Мої очі бігають з однієї картини на іншу, розглядаючи кожну деталь.–Це..–слова застрягають десь в горлі, коли я бачу всі картини моїх улюблених художників.–Неймовірно, але чому...–я повертаюсь до Діна і бачу що він притулився до дверного отвору, схрестивши руки на грудях, на його обличчі легка посмішка від якої мені стає тепло, як і на серці, так і по тілу.
–Чому тут немає людей?Питання крутилось в моїй голові від коли ми зайшли до зали, яка повністю пуста.
–Напевно через те, що я викупив її на цілий день.–здивування з'явилось на моєму обличчі.
–Що ти маєш на увазі?– Дін підійшов до мене та злегка опустив обличчя, щоб ми були на одному рівні.
–Це означає, що ця зала твоя на весь день, і ти можеш бути тут скільки завгодно.
–Чому?
–Ти ж любиш малювання.
–Ти зробив це тому що запам'ятав, що я люблю малювати?–ще в дитинстві я увесь час говорила про свої малюнки.
Моє питання залишається між нами, коли Дін цілує мене. Поцілунок не подібний на інші, він наповнений ніжністю і на мить я потрапляю в минуле, коли ми ще були друзями. Я відчувала що щось змінилось після цієї ночі.
–Тож можливо ти підеш насолоджуватися картинами?–він обережно заправляє моє волосся, а я повертаюсь та підходжу до першої картини.
Коли я підходжу до останньої картини, теплі руки обнімають мене за талію, моя спина притискається до рельєфного тіла.
–Знаєш, у нас є ще пару годин і ніхто сюди не зайде.–повернувшись в його руках ми зустрічаємось поглядами.
–І що ти пропонуєш?–відповідь на моє питання була ясна, але я хотіла почути це від Діна.
Проте я не отримала відповіді, коли його губи знову зустрілись з моїми. Ніжний поцілунок почав ставати все пристрасним. Відсторонившись Дін допоміг мені зняти речі і як тільки я залишилась оголеною, дивне відчуття наповнило мене. Стоючи серед виставки картин, зовсім оголеною, перед хлопцем який викрав моє серце в дитинстві, я відчувала себе в безпеці.
Мої руки неспішучи розстібували ґудзики, а після того і зовсім стягнувши сорочку з тіла Діна.
Як тільки весь його одяг опинився на землі, він підняв мене на руки, притуливши до стіни та знову поцілувавши пристрасним поцілунком.
Коли його член ввійшов в мене, кімнату наповнили стони, разом з його іменем.
Знову відчувши його тіло на собі, мені вистачило кілька хвилин, щоб дійти до кульмінації, після чого Дін послідував за мною.
Поцілувавши мене в скроню, Дін опустив мене таодівшись, допоміг і мені.–Ти як?–застібуючи сорочку, він підійшов до мене, уважно розглядаючи.
–Чудово.–відповіла я, мило посміхаючись.
–Тоді готова іти?–я взяла його простягнуту руку і ми вийшли з галереї.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стань моєю надією...
Romance2 книга з серії "Хроніки серця" В дитинстві, вона віддала своє серце сусідському хлопчику з привітними посмішками, та з милими ямочками на щічках, які так притягували, він обіцяв бути завжди поруч, та довіряти йому. Вона довіряла, віддала своє серце...