Два роки по тому..Страх – перше що я відчула, коли получила повідомлення від Діна, в якому він написав, що в нього проблеми і нам потрібно терміново зустрітись.
Я знала що зараз не простий час і може бути тяжко, оскільки дядько Адама помер і тепер він повинен стати босом мафії, що означає постійну загрозу як для нього так і для його близьких, а отже і для нас з Діном.Тому повідомлення налякало мене, бо в останній час, Дін поводив себе занадто дивно. Весь час щось приховуючи, з кимось таємно переписуючись. Думки про зраду почали з'їдати мене, але я запевняла себе, що це через його роботу.
Вибігши з таксі я направилась по стежці, досі не розуміючи чому ми зустрічаємось саме тут, чому Дін вибрав зоряний пагорб.
Коли я побачила його цілого я злегка видихнула, але страх не зник.–Дін.–коли він повернувся я захотіла підбігти та обійняти його, але його погляд зупинив мене.–Що сталось?
–Знаєш я довго думав і зрозумів дещо важливе.
–Дін ти лякаєш мене.
–Я обдумав все і зрозумів що більше не хочу, щоб ти була моєю дівчиною.–від його слів, моє тіло завмерло, страх що підозри про зраду правдиві душив мене.
–Що....що ти маєш на увазі?–я не хотіла вірити що він хоче просто закінчити все що було, просто перекреслити нас. Зробивши кроки він зупинився всього на витягнутій руці від мене.
–Я хочу сказати, що мені це набридло.–зробивши крок він раптово опустився на землю, стаючи на одне коліно.–Я не хочу щоб ти була моєю дівчиною, я хочу щоб ти була моєю дружиною.–витягнувши з кишені коробку, він відкрив її і я побачила обручку.–Ти вийдеш за мене?
Сльози потекли по моїм щоках, коли я дивилась на нього не вірячи своїм очам.
–Так..–мій голос був тихим, але цього було достаточно. Не гаючи ні хвилини, Дін одягнув каблучку мені на палець та міцно поцілував.Звук хлопалок та крики заставили мене відсторонитись, щоб побачити наших друзів. Мої подруги відразу накинулись на мене з привітаннями та обіймами.
Щаслива посмішка з'явилась на моєму обличчі, коли я стояла поруч з друзями та коханою людиною, яка тепер стала моїм нареченим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стань моєю надією...
Romance2 книга з серії "Хроніки серця" В дитинстві, вона віддала своє серце сусідському хлопчику з привітними посмішками, та з милими ямочками на щічках, які так притягували, він обіцяв бути завжди поруч, та довіряти йому. Вона довіряла, віддала своє серце...