[final] start line

837 102 108
                                    

Hayatta yaşanan her olayın bir başlangıcı olduğu gibi, bir bitişi de vardır.

Tıpkı doğum ve ölüm gibi.

Bir hobi edinip ondan sıkılmanız ve bırakmanız gibi ya da 'nasıl bitecek' diyerek ve korkarak başladığınız bir proje ödevini bitirip teslim ettiğiniz o gün gibi.

Chan ve Seungmin'in arasında başlayan tüm kaosun mükemmel bir ilişkiye sonlanışı, Felix'in doğduğundan beri çektiği eziyetlere karşı başını kaldırması ve Sunwoo'nun bir gün Jeongin ve Changbinle uğraşmayı bırakması... Tüm bunlar bir başlangıcı ve bir sonu olan şeylere örnek verilebilir.

Ve tabii ki, hayatlarının en önemli gecelerinden birisi de bu örneklerin arsında yerini alıyor.

Mezuniyet.

Lisenin başlangıcı ve bitişi. Mezun olup yepyeni hayatlara adımlar attıkları o gün.

3RACHA'nın aniden ün kazanması sayesinde, iki okul birleşerek mezuniyetlerini beraber yapma kararı almıştı. Tüm ailelerin katılacağı bu mezuniyet töreni elbette hayatlarının en önemli geceleriydi hepsi için.

3RACHA herkesin önünde ilk kez sahne alacak, sonra hep beraber keplerini fırlatacaklardı. Daha sonrasında ise törenden hep beraber çıkıp tekrar iki okulun ortak hazırladığı baloya gideceklerdi.

"Aşırı heyecanlıyım..." dedi Jisung önünde durduğu aynadan gömleğinin yakalarını düzeltirken. Birazdan sahneye çıkacakları için Changbin, Chan ve Jisung beraber sahne arkasındaydılar.

"Ben de öyle. Ellerim titriyor heyecandan." dedi Changbin gülümseyerek.

O sırada Chan elinde tuttuğu, üzerinde gümüş renk bir işlemeyle 'CB97' yazan mikrofonuna bakıyordu. Aynısının 'J.ONE' versiyonu Jisung'a, 'SPEARB' versiyonu da Changbin'e hediye edilmişti. Chan'ın ailesi buraya gelmeden hemen önce vermişti bunları 3RACHA'ya mezuniyet hediyesi olarak.

Kendine teşekkür etmişti mezuniyetleri için beraber yazdıkları şarkıda ailesinden bahsettiği için. Özellikle anne babasının kendisiyle ne kadar gurur duyduğunu ve bu mikrofonları yaptırabilmek için ne kadar çok araştırma yaptıklarını öğrendiğinde anlamıştı onlara sahip olduğu için ne kadar şanslı olduğunu.

Okulların birinci, ikinci ve üçüncülerine plaket verilmesi, birincilerin okul kütüklerine isimlerini çakmaları için bekliyorlardı sahne arkasında. İki okul birleştiği için bu normalden daha uzun sürmüştü tabii ki.

Kocaman bir tiyatro salonu tutulmuştu bu tören için. Dev gibi bir sahnesi ve bir sürü koltuğu olan bu büyük salonu karşılamak çok zordu aslında. Ancak salonun sahipleri 3RACHA ismini duyduklarında iki okul bütçesinin karşılayabileceği kadar büyük bir indirim yapmışlardı onlara.

"Bu işe başlarken bizi seven kişilerin bu kadar çok olacağını düşünmemiştim hiç." dedi Chan gülümseyerek iki arkadaşına da bakarken, onlar da kendisine bakıp gülümsemişti.

"Ben de... Seungmo ortaya böyle bir fikir atmasa aklıma bile gelmezdi." dedi Changbin az önce Chan'ın yaptığı gibi elinde duran özel işlemeli mikrofonuna bakarken.

"Aklına gelip bu grubu birleştirdiği için çok şanslıyız." dedi Jisung derince bir nefes alırken. Şarkıdan sonra yapacakları konuşmada bundan bahsetmeyi planlamışlardı. Önce şarkılarını söylecekler, sonrasında ise Chan üçü adına bir teşekkür konuşması yapacaktı.

İsmini duyduğu sevgilisi sayesinde yüzündeki gülüş iyice genişlemişti. Her şeyin başında bırakın buralara gelmeyi, Seungmin'le birlikte olabileceklerini bile düşünmemişti. Çok kez yaptığı şey için kendine kızmıştı, çok kez uykularını kaçırmıştı ne yapacağını düşünürken. Şimdi ise Seungmin için yazdığı bir şarkı bile vardı.

zortingen şıtrayze - chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin