Розділ 3

1.9K 102 13
                                    

Діна 21 рік

Я прокидаюся у темній кімнаті прив'язаною до крісла. В голові пропливають останні події й до мене доходить, де я знаходжусь. 

— Вінс! —  кричу я у темряву — Паскудник! Чортів псих! — не припиняю вигукувати образи — Ідіот, ти знаєш що з тобою зробить мій дядько? — тиша у відповідь — Він почне помалу розрізати твоє тіло і випустить всі твої нутрощі, поки ти будеш на це все дивитись. Він випотрошить тебе як свиню!

— Оу, а я був кращої думки про "Стідду" — з темряви виходить чоловік у білій сорочці з закачаними рукавами й ножем в руках, лезо якого відбилося у моїх очах. —  Чому замовчала?

— Відв'яжи мене. Негайно!  — наказую я. 

—  А так гарно починала — з посмішкою говорить він, покручуючи лезо в руках — Ну давай продовжуй, давно я не чув справжньої думки про мене. А то завжди гарний, — він нахиляється до мене — прекрасний — брюнет відкидає моє волосся, яке вже було в не дуже гарному стані, назад — та чарівний, а не якийсь покидьок, ідіот і паскуда — чоловіка наближається за міліметр від мого обличчя і я відчуваю його подих на собі.

— Вінсент! Відв'яжи мене зараз же! — кричу я, гордовито дивлячись в очі кольору моря.

— Ах, люба Діна, якщо ти забула або не знаєш, то ти зараз на території "Коза Ностра" і я не зобов'язаний тебе слухати.  — один реченням ставить мене на місце викрадач. 

— Ti odio¹  —  промовляю я італійською.

— Взаємно, жабеня. — він сміється і я відчуваю холодний метал поруч з рукою — А тепер серйозно.

Я насторожуюсь і прикушую губу. Зараз головне питання, навіщо він мене викрив? 

— У тебе напевно питання навіщо я тебе викрав? Так ось, чутки швидко доходять до всіх кланів  і через те, що  ти тепер новий заступник чому б нам не співпрацювати?  — питання заводить мене у шок і ще більше запитань викликає.

А потім до мене доходять його слова і я кажу:

— Ніколи в житті!  Я не працюватиму з Корлеоне. Ні.За.Що!  — прямо відповідаю. 

— Ти дослухай. Уже 10 років на Сицилії знаходять людей з обох кланів, як зі "Стідди", так із "Кози Ностра". Ми думаємо що це можуть бути об'єднані сім'ї "Каммори", які не раді нашій владі тут.  —  пояснює він. 

Леді холодних куль (Стара Версія) Where stories live. Discover now