Tae szemszöge :
Ültem a szobámban csendben , és azon gondolkoztam le kéne mennem és apámnak egy jó nagyot behúzni , tudni illik apám egy seggfej de nem szar ember , biztos kíváncsiak vagytok miért mondom ezt , máris a lényegre térek apám eléggé gazdag , mondhatni annyira hogy a bőre alatt is pénz van . Anyám a legjobb szívű ember akit valaha is ismertem , egy angyal , apámnak düh ki törései vannak és anyámon vezeti le . Nem , nem engem nem bántott soha , ellenkezőleg inkább a legjobb apa velem szembe , ezért is mondtam apám és seggfej de nem szar ember , mostmárt értitek , nos ismét düh ki törése volt apámnak , és anyámon vezette le . Lassan le megyek az emeletről megnézni mégis mi történt , anyám vérző orral és ki sirt szemmel ült az étkező asztal mellet , szeme rám tévedt , meggyötört fájdalmas hangon szólalt meg , pontosítok hozzám.
-tae , drágám menj a szobádba minden rendben van mosolygott rám kedvesen .
Apám hatra fordult és rám nezzet.
Gondolataimban ezek a mondatok hangzottak el amikor rá néztem : ki a fene képes bántani egy angyalt? Mert édes anyám igenis az volt .
Apám gondolkozás nélkül oda jott és át ölelt és ismét elkezdte mondani a megszokott szöveget .
- tae fiam , én annyira sajnálom nem akartam ezt , kérlek ne haragudj elvesztettem az eszem sajnálom .Merges voltam , kiabálni tudtam volna , mindezek ellenére csak megfogtam a vállát és ennyit mondtam
-semmibaj apa tudom nem akartadDe igen pontosan tudtad mit csinálsz te seggfej .
Apám magához szorított és ismét bocsánatot kért , sosem éreztem ekkora dühöt és undort utálatot ember iránt , apam irant mégis .
Apám megnyugodott és felállt a fürdőbe menve arcot mosni .Remegő lábakkal altam fel konyha pultot meg célozni , onann egy keztorlo papír darabot téptem le és anyám melle gugultam ,
Vérző orrat meg toroltem , anyám magahoz ölelt és zokogni kezdett , át oleltem törékeny testet és megpusziltam a kezet , azt a kezet ami puha és meleg ami felnevelt engem .
Villámcsapásként gyűlt könny a szemembe akaratlanul is síró anyám fülébe sugtam .
- seggfej , nem erdemel meg téged .
Anyám olyan halkan válaszolt hogy józan ember nem hallotta volna meg , szinte súgta mégis tisztán hallottam .
-te vagy a legjobb dolog az életemben .
Könnyem nyelve bujtam finom illatú anyám hajaba , faj ordítani akartam a fájdalomtól , fajt anyámat szenvedni lattni ,
Aki képes azt a not bántani aki gyereket szült neki és jobban rosszban mellete volt az nem ember .
Pontosítok , apám egy mérhetetlenül önző gonosz szörnyeteg .
Anyám lassan felállt és a fürdőbe ment , pontosan tudtam miért megy oda , sírni , mégsem állítottam meg .Helyette csendben betoroket megszegyenitoen mentem a szobamba .
YOU ARE READING
Fegyverek vagy érzelmek
RomanceEgyből eszembe jutott apám :- nem ő nem lehet olyan Mely levegőt vettem és próbáltam magam meggyőzni hogy o nem olyan