Hoofdstuk 3

37 2 0
                                    


Pov harry 

De auto stopt , Liam en ik stappen uit. Ik zie dat Zayn, Niall en Louis hetzelfde doen. ''Laat de jongens de nieuwe rondleiden en dan zijn ze vrij. Morgen moet hij om 10 uur bij mij zijn.'' zeg ik tegen Liam. Hij knikt ''Slaapwel  Li'' zeg ik voor ik de villa in loop. ''Slaapwel'' hoor ik Liam nog roepen. 

Ik loop binnen en doe mijn jas en schoenen uit. Ik loop naar de keuken ''Breng het eten maar naar mijn kamer'' roep ik in de keuken. Ik zie ze knikken en loop naar mijn kamer. Ik doe gemakkelijke kleding aan en ga op het grote 2 persoons bed liggen.  

Pov Louis    

Toen we uitgestapt waren stonden we voor een grote villa. ''woow'' zeg ik. Ik hoor Niall grinniken. Harry zegt iets tegen Liam en gaat dan de villa binnen. Liam komt op ons afgelopen en blijft voor ons stilstaan. ''Oké Zayn, Niall jullie moeten Louis rondleiden en daarna zijn jullie vrij. Louis jij moet morgen om 10 uur bij Harry zijn.'' Zegt Liam ik zie Niall en Zayn knikken dus ik knik ook maar. 

''Dat was het wel en hier is jouw kamer'' zegt Zayn 'Woow het is hier echt groot'' zeg ik, Niall en Zayn grinniken. ''Tot morgen Louis'' zegt Niall hij zwaait voor hij samen met Zayn wegloopt. Ik doe de deur open van mijn kamer en zie recht voor de deur een bed staan. Aan de linker muur staat een kast en aan de linkerkant staat een bureau met daarnaast een deur die naar de badkamer lijdt. 

Het begon buiten donker te worden dus ging ik naar de gezamenlijke kuiken en at macaroni. Na de heerlijke macaroni ging ik terug naar mijn kamer. Ik zette een alarm met de gsm die ik gekregen had. Ik liep de badkamer in en poetsten ik  mijn tanden daarna kleden ik me uit tot mijn boxer. Ik deed het licht uit en ging in bed liggen. Ik ben bang voor wat er morgen komen komt.

  Ik werd wakker door de wekker. Ik stapte uit bed, poetste mijn tanden. Trok mijn werkkleren aan. Liep naar de gezamenlijke kuiken en at een boterham met choco. Het was 5 voor 10 en ik liep naar de kamer van meneer Styles. Ik stond voor de deur en nam een paar keer diep adem voor ik op de deur klopte.

De deur ging open en daar stond meneer Styles in een zwarte jogging broek met een lila trui. Ik zie nu pas hoe groot hij eigenlijk is, hij is zeker een hoofd groter dan mij. ''aah goed op tijd Louis kom maar binnen.'' Zei meneer Styles.

''Ik heb je hier gevraagd voor de afspraken'' zegt hij en ik knik nerveus. Ik ben bang voor wat er gaat komen. Mijn vorige 3 bazen hadden echt verschrikkelijke regels. Bevoordeeld je kreeg heel snel zweep slagen.  Je mocht niet praten tenzij ze je iets vragen. Je moest veel te veel werken. Blijkbaar is de angst op mijn gezicht te zien want Harry kijkt mij verward aan. ''Rustig maar, ik doe je niks.'' zegt hij op een geruststellende toon, daarna loopt hij naar binnen ik blijf in de deur opening staan bang om iets verkeerd te doen. Harry gaat op zijn twee persoons bed zitten en klopt naast hem op het bed. Ik kijk hem vragend aan ''Kom naast me zitten'' zegt hij dan. 

Ik loop aarzelend naar het bed en ga zo ver mogelijk van Harry zitten. Hij legt alle regels uit, ik krijg ook alle nodige contacten in mijn gsm. Terwijl Harry zijn uitleg geeft merkte ik zijn mooie groene ogen op, die mijn hoofd niet hadden verlaten sinds ik ze voor de eerste keer zag. En zijn haar ziet er echt goed uit, bruin lang krullend haar. ''Is alles duidelijk?'' vraagt hij op het einde van zijn uitleg. Ik knik alleen maar te bang om te spreken. ''Als je vragen hebt kun je het altijd aan mij, Liam, Niall of Zayn vragen oké?'' zegt hij en ik knik weer. ''Dan mag je direct aan het werk, succes Louis''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

658 woorden: klein hoofdstukje 


slaaf larry. dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu