Jobban meg kéne ismerni egymást !

84 3 1
                                    

Felmentünk egy nagy csiga lépcsőn és a balra nyíló folyóson az utolsó szoba volt az enyém. 2 szárnyú toló ajtó nyitotta a szobát. Ez csak egy ilyen tv-s szoba. Direkt erre van tervezve . 

- Hát ez gyönyörű Zayn. - mondta elámulva Perrie. 

- Köszönöm.

- Na akkor mit nézünk? - huppant le a fotelbe.

- Mivel még nem tudunk egymásról sok mindent. Megkérdem. Egyáltalán milyen filmeket szeretsz?

- Hát..öhm..romantikus és vígjátékok..szerintem ez a kettő csak. Az akció filmekért nem vagyok oda. - nézett rám azokkal a nagy kék szemeivel.

- Én is ugyan ezeket szeretem!

- Biztos akarsz filmet nézni? - elterült az ülő helyen.

- Hát ..ahha . - mondtam, mert nem nagyom értettem mire gondol.

- Hát oks. - felült és magához vett egy nagy párnát.

Kerestem egy filmet az adott kategóriában. Betettem és leültem mellé.

Fura Perrie néha. Sőt..alig tudok ki igazodni rajta ''néha'' . Lehet én vagyok csak ennyire hülye. Na mind egy, lesz ami lesz!

- Jó ez a film Pezz? - csúsztattam a kezem óvatosan a combjára. Remélem nem baj ez a tett. Kitudja.

- Ahha..tetszik. - unalommal teli hanggal mondta.

- Okés. - úgy tettem mintha nem hallottam volna a hangján az unalmat. Csak bambultam a tv-t ahogy Pezz is.

- Hol találom a mosdót? - kérdezte.

- Gyere mutatom. - keltem fel és elindultam a hosszú folyosón.

Felmentünk még 1 emeletet ott az első ajtó volt.

- Tessék . Itt vagyunk. - fogtam meg a kilincset és löktem be előtte az  ajtót.

- Köszi. - mosolygott egyet és besurrant.

Ott álltam és vártam rá. Nem tudom itt csinált ott bent, de vagy 10 perc itt állok. Hallottam dúdolást is meg csapkodást. Fogalmam sincs mit csinált.

Akkor kijött.

- '' HÚ'' - ezt mondta amikor ki lépett . Hát te itt vagy? - lepődött meg. 

- Igen itt. 

- Azt hittem , hogy elmentél. 

- Nem..itt állok 10 perce.

- És azt is hallottad, hogy mit csinálok ott bent? - kérdezte és a vissza nézett a mosdóba.

- Nem teljesen, inkább azt mondom nem sokat.

- Ja értem..akkor szerintem menjünk vissza! - elindult , de megbotlott és a mellkasomra esett.

- Perrie! Jól vagy?

- Ja..persze tökéletesen csak kicsit megártott ez a pia.

- Ha te mondod. - fogtam a kezét és elindultunk lefelé.

- Már sokkal jobban vagyok..megszédültem kicsit. Nem szoktam én inni ilyen sokat. 

- Okés. Gyere ülj le az ágyra. Hozok vizet!

Közben vissza mentem a fürdőbe. 

Megnéztem a kukákat és a mosdót is.

Hát..jobbra számítottam..nagyon meglepett amit láttam. 

Hogy mit láttam? 

Ezt : Egy cigarettás doboz. 

Cigizik? Uram isten. De ez még semmi sem volt. 

Ez volt a tetőfok. Drog. Nem hiszem el. Miért ? Miért csinálja? Meg kell kérdeznem. Én is cigizek, de drogokhoz még sosem nyúltam. Nem, Perrie nem teheti tönkre magát. 

Nagyon fura.. nem néztem volna ki Perrie-ből. 

- Itt vagyok! Idd meg! - nyomtam a kezébe a pohár vizet. 

- Köszi! Zayn? Voltál a mosdóba?

- Igen voltam. Kicsit megleptél. De ha már úgy is az ismerkedésnél tartunk. Ennyit már tudok rólad. - leültem mellé. Most akkor jobban meg is merjük egymást. - Mondd el miért!

- Mit miért?

- Miért csinálod ezt?

- A drogozást? Sok oka van..túl hosszú lenne.

- Rá érünk. !!! - nagyon kíváncsi vagyok rá.

- Jó..akkor. Mind ez a karrierem előtt indult. Egyszer még a suliba össze jöttem az ottani ''menő csávóval'' . Elhívott a végzős buliba. Nagy buli volt. Drog, pia, pasik, csajok minden amit eltudsz képzelni egy olyan buliról. Bementem egy szobába vele. Elővett egy tasakot és kinyitotta 'Szagolj bele!' Ezt mondta. Annyira jó volt. Egész nyáron velük lógtam és hát rászoktam a drogokra és fűre. Azóta függő vagyok. Már egyszer a kórházba is majdnem kikötöttem. Ők nagyon megváltoztattak. De amikor jelentkeztem az x faktorba ne tudtam hol szívni. Sokkba estem. Ezt még a 3 lány se tudja, a családom se. Csakis te! Függő vagyok. 

- Istenem Perrie. Annyira butus vagy! Ne csinálj ilyet! Nem fogod bírni!

- De Zayn, ezt te nem értheted!

- Pszt! Most inkább aludjunk! Kell a pihenés. 

Be feküdtünk az ágyba. Betakartam . Fú, szegény Pezz..min mehetett keresztül. 

Másnap reggel egymás karjaiban ébredtünk. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jobban meg kéne ismerni egymást !Where stories live. Discover now