Μερικές ώρες αργότερα.
"Ξύπνησε" ανακοίνωσε ο Σαμ, όχι ιδιαίτερα χαρούμενος γι' αυτό, περισσότερο ανακουφισμένος.
"Του μίλησες; Τον είδες;" ρώτησε η Αλίνα ανυπόμονη να μάθει.
"Όχι, όχι ακόμα. Τον ελέγχουν..." είπε ο Σαμ και δάγκωσε το χείλος του νευρικά.
"Θα ρωτήσει..." πρόσθεσε και η Αλίνα ξεροκατάπιε.
"Πρέπει να του το πεις, Σαμ""Πώς; Πώς λες σε κάποιον ότι ο έρωτας της ζωής του πέθανε;" ρώτησε και η Αλίνα πήρε μια βαθιά ανάσα αποτρέποντας τα δάκρυα.
"Θα του πεις αυτό, ο Κάμντεν σκότωσε αυτήν και όλη την οικογένειά της και όλους τους φίλους σου. Θα του πεις πώς ξέφυγες και ότι τον εντόπισες από το τσιπάκι του. Η Μάγια σε βοήθησε γιατί μισεί τον πατέρα της και τον πήγες στο νοσοκομείο με τη βοήθειά της. Και θα ρωτήσεις, όταν θα πει ότι δεν πιστεύει ότι είμαι πραγματικά νεκρή. Δεν θα ήταν εδώ να σε αναζητήσει αν ζούσε; Θα του πεις αυτό και ό,τι άλλο πρέπει, για να τον πείσεις" ολοκλήρωσε με τα δάκρυα να επιτίθονται βίαια."Δεν ξέρω αν μπορώ να τον κάνω να πιστέψει αυτό που δεν θέλει η καρδιά του" δήλωσε και τότε βγήκε ο γιατρός.
"Φαίνεται πολύ καλά και ρωτάει για κάποια που μάλλον είσαι εσύ" είπε κοιτάζοντάς την Αλίνα.
"Γιατρέ, κάνε μου τη χάρη και αν ποτέ ρωτήσει ο οποιοσδήποτε, δεν ήμουν ποτέ εδώ" είπε και ο Σαμ έσφιξε το σαγόνι του πηγαίνοντας στο δωμάτιο χωρίς να το σκεφτεί. Ο γιατρός και η βοηθός του έφυγαν και η Αλίνα κόλλησε το σώμα της στον τοίχο προσπαθώντας να ακούσει έστω και τον παραμικρό ήχο...Ο Σαμ μπήκε μέσα και πλησίασε τον φίλο του κοιτάζοντάς τον ανακουφισμένος που συναντούσε το βλέμμα του ξανά.
"Αν προσπαθήσεις ξανά να με αφήσεις πίσω, θα σε σκοτώσω εγώ ο ίδιος" μουρμούρισε ο Σαμ και ο Ντρίσταν τον κοίταξε μόνο πιάνοντάς του το χέρι.
"Πού είναι η γυναίκα μου;" ρώτησε και ο Σαμ δεν απάντησε. Ο Ντρίσταν έγειρε το κεφάλι του και πήρε μια πιο βαθιά ανάσα σφίγγοντας στη λαβή του το χέρι του Σαμ.
"Σαμ... Πρέπει να ξέρω" μουρμούρισε και ο Σαμ κούνησε το κεφάλι του.
"Πάει" κατάφερε να πει μη μπορώντας να τον κοιτάξει στα μάτια. Ο Ντρίσταν γέλασε για ένα δευτερόλεπτο και μετά τον τράβηξε από το χέρι, κρατώντας τον σφιχτά.
"Πού είναι;""Ρις..." ψιθύρισε κουνώντας το κεφάλι του. Δεν ήθελε καν να του το πει. Κι όμως τον ανάγκαζε.
"Δώσε μου το τηλέφωνό σου" ζήτησε και ο Σαμ, τρέμοντας, του το έδωσε. Ο Ντρίσταν τηλεφώνησε στον αριθμό της αλλά δεν έπαιρνε απάντηση και τότε απλά γέλασε.
"Δεν πήρε το τηλέφωνό της, με πήρε από το ένα δικό σου" είπε και κάλεσε τον άλλο αριθμό μη φτάνοντας στο τέλος της γραμμής.
"Πρέπει να είναι απασχολημένη..." μουρμούρισε και ο Σαμ του πήρε το τηλέφωνο κρατώντας του το χέρι.
"Έφυγε. Έφυγαν όλοι" είπε και ο Ντρίσταν τον κοιτούσε αλλά δεν αντέδρασε, ούτε καν πετάρισε τα βλέφαρα του. Πήρε το χρόνο του και όταν ο Σαμ απομακρύνθηκε από αυτόν νομίζοντας ότι ήταν πολύ καταρρακωμένος για να αντιδράσει, εκείνος πίεσε την πληγή του και σηκώθηκε καθιστός.
ESTÁS LEYENDO
𝓘 𝓭𝓲𝓮𝓭 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾
Novela Juvenil𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐝𝐮𝐞𝐭. 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐰𝐨. #loverstostrangers Μετά τον πόλεμο ήρθε η ειρήνη, μετά το μίσος ήρθε η αγάπη. Η αλήθεια έγινε γνωστή και η αγάπη τους ήταν πιο δυνατή από ποτέ. Μέχρι που ήρθε ο θάνατος να τους χωρίσει. Μαζί ήταν τα πά...