sabah uyandığımda NAMJOON abimi görmeyi beklerken bir adet tavşan suratla karşılaştım. komidinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktım. 08.35 idi. bugün fan buluşmamız vardı. hemen kalktım. banyoda işlerimi halledip tekrar odama geldim. JUNGKOOK hala uyuyordu. aslında uyandırmak istemiyordum çünkü çok güzel uyuyordu ama bugün çok işimiz vardı. o yüzden uyandırmak zorundaydım.
" KOOK, hadi uyan. bugün ARMY lerimizle görüşeceğiz. kalk artık tavşan suratlım." dedim.
gözlerini zar zor açtı. beni görünce bir an telaşlandı.
" MİN JAE iyi misin? bir şeye mi ihtiyacın var?" dediğinde gülümsedim.
"hayır. bir şeye ihtiyacım yok ve iyiyim merak etme. bugün ARMYLERİMİZLE buluşacağız. kalk hadi. hazırlanmamız lazım. ben diğerlerini de uyandırayım." dedim ve odadan çıktım. diğerlerinin odalarına teker teker gidip hepsini uyandırdım. YOONGİ abim biraz zor uyandı tabii
hepimiz kalkmış, kahvaltımızı yapmıştık. bizi hazırlamaya gelmişlerdi. hepimiz odalarımıza geçmiş hazırlanmaya başlamıştık. bana çok güzel bir elbise vermişlerdi. elbisemin rengi beyazdı ve çok güzel duruyordu. elbiseme uygun hafif bir makyaj yapmışlardı ve son olarak saçıma da şekil vererek bitirmişlerdi. hepsine teşekkür ettim ve odadan çıktım. diğer üyelerin yanına gittim. onlar da hazırdı ve çok yakışıklı olmuştu. hepimiz de beyaz giyinmiştik.
" ama siz çok yakışıklı olmuşsunuz. böyle olmaz ki. ben şimdi hangi birinizi öveyim? tü tü maşallah "dedim. hepimiz gülüyorduk. HOSEOK abim ve JUNGKOOK un arası düzelmişti. şu an kendimi çok huzurlu ve mutlu hissediyordum. hepimiz arabaya doğru yol aldık ve bindik. buluşmanın yapılacağı yere gelince çok heyecanlanmıştım. uzun bir süre sonra hayranlarımı, daha doğrusu ailemi görecektim. kapımız açıldığı an büyük bir ses yükseldi. aşağı indik ve yerimize geçtik. teker teker hayranlarımız gelmeye başladı. aralarında erkek olan da vardı. diğer üyeler ile olan samimiliklerinin 2 katını bana gösteriyorlardı. üyeler yanıma ne zaman bir erkek fan gelse sinirli sinirli bakıyorlardı bana. bense takmayıp bütün armylere aynı samimiyetle karşılık veriyordum.
sonunda işimiz bitmişti. saatlerimiz 21.50 yi gösteriyordu. neredeyse 10 olmuş. yemeği dışarıda yemiştik. o yüzden otele gelince hemen odalarımıza geldik ve yatmaya hazırlandık. bugün de yanımda NAMJOON abim yatacaktı. birbirimize iyi geceler dedik ve kendimizi uykunun o güzel kollarına bıraktık.