Engin:Gamze sen ne dediğinin farkında mısın?
Gamze:Sana inanmadığım için özür dilerim.
Engin:B- ben anlamıyorum.
Gamze: Sahilde buluşalım mı?
Engin:Tamam.Gamze'nin ağzından
Üstüme hemen bi ceket alıp evden çıkmıştım ama bu durumu Engin'e nasıl açıklayacaktim hiçbir fikrim yoktu, hepsini oğlum yapti bizi ayirmak için sana böyle iğrenç bi iftira atti nasıl derim...
Sahile vardığımda bi bankta oturup Engin'i beklemeye başladım o sırada da cümlelerimi toparlamaya çalışıyordum.Engin:Gamze
Onu görür görmez sıkıca sarılmıştım.
Engin:Neler olduğunu artık anlaticak mısın?
Gamze:Tamam hayatım.Herşeyin Sinan'ın planı olduğunu ve bizi ayırmak için yaptığını anlatmıştım.
Engin: İnanmıyorum ya halbuki son zamanlarda aramız gayet iyi sanıyordum.
Gamze: Oyunmuş işte.
Engin:Ne yapacağız peki?
Gamze: Yıldırım nikahı.
Engin:Hayatim belli ki Sinan bizim birlikteliğimizi istemiyor vee herşeyden önce o senin oğlun yani-
Gamze:Ne yani evlenmicek misin benimle?
Engin: Hayır, elimde olsa hemen şimdi evlenelim derim ama Sinan hiç hoş karşılamayacak.
Gamze: Alışacak canim, gerekiyosa zorla..
Engin:O zaman yarın benim karım oluyosun.Gülümsedim ve elini sıkıca tutup başımı omzuna koydum.
Gamze:A canim Elif'e de söyle güzelce hazırlansın en azından bu mutlu günümüzde o yanımızda olsun.
Engin:Sinan'a söylemicek misin?
Gamze: Hayır, çünkü bi huzursuzluk çıkaricak biliyorum o yüzden belkide söylememek daha iyi olur.
Engin: peki canım.
Gamze: korktun mu yoksa?Dalga geçer gibi güldüm.
Engin:Ne korkmasi hayatim, neyse yavaş yavaş alışır seninde dediğin gibi.
Engin evine döndüğünde bir hışımla Elif'in odasına girdi ve onu büyük bir heyecanla uyandırdı.
Elif:Ya babaa napiyosunn
Engin:kalk kızım kalk
Elif:Of babaa, gecenin bi yarısı ne bu böyle ama
Engin:Yarin evleniyorum kızım.Elif işte o an gerçekten uyanmıştı.
Elif:Ne?
Engin:Gamzeyle sorunlarımızı çözdük ve daha da uzatmanin bi anlamı olduğunu düşünmüyoruz sonuçta ikimizde olgun insanlariz sade bi nikahın yeterli olacağını düşündük.
Elif:Sinan peki.
Engin:Oda orda olur herhalde hem sen orasini düşünme yarın erken kalk tamam mi? bebeğim, iyi geceler.
Elif:Tamam babacim,sanada iyi geceler.Elif'in ağzından
Gecenin bi yarısı babamın beni uyandırmasıyla uykum kaçmıştı.Ve hala söylediklerinin şaşkınlığını yaşıyordum Sinan bu işe nasıl razı geldi aklım almıyordu, en sonunda da gamze ablanin onu bi şekilde ikna ettiğini düşündüm ve baş ucumda duran suyumu yudumladiktan sonra uykuma devam etmeye çalıştım.
Engin:Eliff kızım günaydın!!
Evet babamın o gür sesiyle tekrar uyanmıştım, hızlıca hazırlanıp kahverenginde dar kesim mini bir elbise giydim saçlarıma ise maşa yapıp açık bırakmıştım sonra da babamın bu en özel günü sonuçta diyip bu özenliliğimi makyajda da gösterdim.
Engin: kızım çok güzel olmuşsun.
Elif:E senin yanına yakışmaya çalıştım babacim sende bi o kadar yakışıklı olmuşsun.
Engin: Canım kızımm,diyip sarıldım..
Elif:E gidelim artık babacim.
Engin: Kuaförden gamzeyi alalım o zaman hadi bakalım.