bedenime vuran güneş ışığının sonunda yüzüme doğru çıkmış, güneş doğarken şehrin adeta karanlığında aydınlığa devam ediyormuş, sanki neredeyseki tüm pislikler kayboluyormuş gibi. bugün hava oldukça güzel olacak, herkes öyle yaşıyordu aslında, çocukların arkasında saklanan bulutlardan hiçkimsenin haberi yoktu.
Herkes için güneş doğduğutu ama benim için o güneş asla doğmuyordu. Sigaramı küllüğe bastırdıktan sonra gözlerinden avuşturmuştum. telefonu alma saate ulasmak sabahin 6'siydi.
sabaha kadar uyumamış balkonda bu soğukta 3 paket sigara içmiştim. hem sigara içmekten hemde hastalardan artık gözlerim kararmaya başlıyordu. içeriye girmek istemediğim ama vücudum artık buz tutmuştu ve büyük fayda sağlayacak hasta olacaktım.
o kadın bu evdeyken bu evden çıkamazdım. bana ihanet etmiş birini merihle bırakamazdım. çünkü onu standart aslı merihe ötecekti, o yüzden aslıyı evden göndermem gerekiyordu.
nasıl yapacağını, ama bir şekilde onu gönderip işine bakmam gerekiyordu, aslı her şeyi mahfetmeden önce.
İçimden bir ses onu öldürücü desede şu anki durumları yaşadım, hem merih direkt benim yanılma anları hemde ben onu bu dünyada süründürmeden gitmesini beklemiyordum.
artık daha fazla balkonda duramayacağımı anladığımda üstümdeki ince pikeyi atıp uyuşan ayaklarımla zar zor yükseldim. sarsak ayrıntılarla toplantılar kapıyı kapatmakla bedenime dışarı çıkmak sıcak hava vücudunu yumuşatmıştı.
adımlarımı banyoya doğru atıp suyu açmıştım. kuvetin içi hızla su dolmaya başlayınca kıyafetlerimi çıkarıp banyonun herhangi bir yerine atmıştım. kuvetin içine birazda köpürmesi için şampuan döktükten sonra suyu kapatıp yavaşça sıcak suyun içine girmiştim. soğuk havadan sıcak suya girmemle bedenim adeta elektirik çarpmışa dönmüştü.
' o su fazla sıcak değilmi '
' odama girerken kimden izin aldın '
' burası artık benimde evim 'gözlerimi yavaşça açıp aslıya dönmüştüm. giydiği mini ve içinin her bir detayını gösteren gecelikle kısa bir bakışma yaşamıştım. bu tamda onun tarzıydı ve tahmin ettiğim şey tabikide olmuştu.
aslı istediğini almıştı , ama hayal ettiği zenginliğe asla kavuşamayacaktı özellikle ben burdayken.
' beğendiysen geceliği sanada bir tane alayım '
' inanki merihi delirtmek için böyle ucuz numaralara ihtiyacım yok..anlayabiliyorsun dimi'aslının keyifli yüzü morarmaya adeta geçmişti, bu hali beni oldukça heyecanlandırıyordu tabikide , sonuna kadar seninle oynayacağım aslı.
' akşam valla merih bayağı çıldırmış gibiydi beni böyle görünce '
' fazla hayale kapılma genellikle senin gibi kadınlardan sonra tatmin olamayınca bana koşuyor '
' öylemi o zaman neden gelmedi, göremedim merihi odanda 'sanki tanrı yapmak istediğim şeyi anlamış gibiydi ve ilk defa istediğimi yapıyormuş gibiydi, odamın kapısının açılma sesini duymamla merihin o gür sesini duymuştum.
' İKRA NERDESİN '
ben zaferce sırıtırken aslı yumruklarını sıkıyordu, adımları bana doğru gelirken banyoya merih girmişti. aslıyla ikimizin bakışları ona dönerken onunda bakışları bizim üstümüzdeydi.
' noluyor burda , aslı ne işin var burda '
' odadan ses gelince merak edip bakmak istemiştim merih hepsi bu '
' kesin öyledir '
' bişeymi dedin '
' yo hayır ama izninizle duşumu almak istiyorum'aslının hayin şekilde sırıtmasıyla aklına bir şey geldiğini anlamıştım. ne yapacağını dikkatle izlerken merihe yaklaşıp ona sarılıp kendini merihe bastırmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHR-i TUTKU +18
Ficción General'SENİ ÖLDÜRÜRÜM ' Ettiği bu boş tehdit beni sadece gülümsetmişti , gerçekten bu tür şeylerden korkmamımı bekliyordu. Ona sadece acıyordum , çünkü ettiği o kelimenin bende bir faydası yoktu , dolu bir cümleydi ama benim için oldukça boştu. 'NE GÜLÜ...