Finalden herkese merabalar.
Nasılsınız bakalım?
Keyifli okumalar.
*******************************************************
Robin yemek hazırlarken Finney oturma odasındaydı. Oturmaktan sıkılmıştı, bu yüzden kalkıp Robin'in yanına gitti, Robin yemek hazırlıyordu, saçlarını az önce Finney bağlamıştı, siyah sıfır kollu ve eşorfman altıyla çok rahat ve aynı zamanda yakışıklı görünüyordu. Boynunda hiç çıkarmadığı kolyesi vardı. Finney yaklaşıp mutfak tezgahına yaslandı, Robin onu fark etmişti.
Elini havluya silip Finney'e yaklaştı, belinden tutup tek seferde kavrayarak mutfak tezgahına koydu. Finney gözlerini büyüttü, Robin gülüp bacak arasına girerek dudaklarını öptü. Robin normalde Finney'e göre çok uzundu, Finney'i oraya koyunca aynı boya gelmişlerdi, ama Robin biraz eğilmişti, şimdi Robin birkaç santim daha kısaydı.
Finney karşılık verip ellerini boynuna doladı, Robin'in eli belindeydi ve okşuyordu. Robin Finney'in dudaklarının arasından dilini içeriye itti, Finney kabul ederek dudaklarını araladı, Robin kontrolü hemen eline almıştı. Finney nefessiz kalınca ondan ayrıldı, Robin tekrar öpecekken geri çekilip gülmüştü " Daha iki gün oldu Robin." Robin onu biraz daha yakınına çekerken sadece tekrar dudaklarını birleştirmişti.
İkisini bölen şey çalan telefon olmuştu, Finney Robin'den kurtulup telefonu açmak için salona gitti. Robin arkasından bakıp iç çekti, son anda elinden kaçırmıştı Finney'i elinden. Finney salona gidip telefonu açtı "Alo?" "Alo, Finn. Bu gün için planınız var mı?" Finney elini beline koydu "Hayır yok, neden?" Bruce neşeli tonuyla " Vance ile bir plan yaptık, planınız yoksa sizinle gidelim dedik." dedi.
"Olur, bize uyar." "Tamam o zaman görüşürüz." "Görüşürüz."
Bir saat sonra hem Robin, hem de Finney hazırlardı. Oturmuş Vance ve Bruce'un gelmelerini bekliyorlardı sadece. Robin Finney'in elini sıkıca tutmuştu, Finney de masumca Robin'in yanında oturmuş bekliyordu. On dakika sonra Bruce ve Vance gelmişti, Bruce önde Vance'nin yanında oturmuştu, Finney ve Robin ise arkaya geçtiler. Yaklaşık yarım saat geçirmişlerdi arabada sohbet ederek, istedikleri yere gelince hepsi inerek sohbet etmeye devam etmişlerdi.
Geldikleri yer bir deniz kenarıydı, bir restoran değişik bir fikir üreterek her müşteri için ayrı odalarda alan yaptırmıştı, bu değişik fikir için gelenlerin çoğu da çok makul ücretler bıraktığı için gayet karlı bir alandı. Her oda yaklaşık dört kişi alıyordu, kısacası tam onlar içindi.
Geçip oturdukları zaman güne batıyordu, gök yüzünde yıldızlar görünüyordu ve güneş batmak üzere olduğu için mükemmel bir manzara vardı. Robin Finney'in elini tutmuştu, Vance Bruce'u kolunun altına almıştı.
Herkes hoş sohbetle bu mükemmelliği izliyordu, dört gençte dua ediyordu Tanrıya, ruh eşlerini buldukları için. Güzel manzara dört gencin sonsuz aşkının yanında az bile kalırdı, onlar bilemese bile.
Bruce ve Vance, Finney ve Robin bir birlerine aşık kalacaklardı
Sonsuza kadar....
***********************************************************************************
Kitap sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Belki birkaç özel bölüm atarım.
Mesela, çiftlerin çocuklarıyla yada sadece bir günlerini (sizin istediğinize bağlı)
Bu kitaptan sonra birkaç fikrim var
Single dad au
Diğer ise Finney kaçırıldıktan sonra gelişecek olaylar(Finney kurtulduktan sonra)
Sizin istekleriniz varsa belirtin lütfen.
soru: Eğer single dad au olursa baba kim olacak? (Finney mi Robin mi?Vance mi? Bruce mu?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From the moment we met
Fiksi PenggemarOkulun iki sert çocuğu, Robin Allerano ve Vance Hopper. Okulun iki nazik çocuğu, Bruce Yamada ve Finney Blake.- Rinney/Brunce Dikkat: Zorbalık, -Vance sağ olsun- küfür, şiddet ve kan içerir.