1. Bölüm: Yeni İş Yerim

82 10 19
                                    

İnsan karşısına ne zaman kimin çıkacağını bilemez. Tesadüfler hayatımızı oluşturur her zaman. Bir gün bakmışsınız, hayatınız değişmiş, her şey tersine dönmüş. Nefretle aşkın yakınlığı ne kadar şaşırtıcı değil mi? Kadere inanir mısınız peki? İşte bu, tesadüfler silsilesindeki hayatımın hikayesi. Unutmayın, aşk tesadüfleri sever.

●●●

Alarmımın sesiyle gözlerimi açtım.

"5 dakika dahaa!" diye sızlanıp kapatma tuşuna bastım. Niye erken kalkmak zorundaydık ya? Herkes 12'de işe başlasa ne olurdu sanki.

Bunları düşünürken tam geri uykuya dalacaktım ki kafama dank etti. Bugün benim yeni işyerimde ilk günümdü!

Hemen örtüyü üzerimden atıp saate baktım. Saat çoktan 9 olmuştu. Of geç kalmıştım işte! Hemen yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Gardırobumdan mavi beyaz çiçekli kısa bir elbise alıp makyajımı yaptım.

Doğal biri olduğum için makyajımı sadece rimel ve pembe bir ruj sürüp bitirdim. Birkaç önemli şeyi koyarak çantamı hazırladıktan sonra hemen apartmandan çıktım.

Saati kontrol ettiğimde 9 olduğunu gördüm. Bisikletime atlayıp yola çıktım. Deli gibi sürerken aynı zamanda kendime söylenmeyi de ihmal etmiyordum.
"Salak Kardelen. İlk iş gününde geç kaldın ya aferin sana. Zaten zar zor kabul ettiler ya."

Kendi kendime konuşurken aynı zamanda bisiklet sürdüğüm için nefes nefese kalmıştım.

"Senin hakkında ne düşünecekler şimdi? İlk günden geç kalan kız. Off belki daha başlayamadan kovulurum. Niye önceden kurmadım ki ala-"

Tam karşıdan karşıya geçerken bir araba çok yakınlaştı ama çarpmadan fren yapıp bisikletime iki santim kala durdu. Korkudan ruhum bedenimden ayrılmıştı resmen. Salak mıydı bu ya? Arabanın camından içeri bakınca bakışlarımız buluştu. Hemen cama bir tane geçirdim.

"Önüne baksana be hayvan! Neredeyse eziliyordum. Yaya geçidi burası dikkatli olacaksın!" diye bağırırken adamın tepkisini kontrol ettim ama hiçbir şey olmamış gibi öylece dinliyordu.

Esmer, kirli sakallı, yeşil gözlü, yakışıklı bir adama benziyordu. Ama bu ona olan tavrımı tabii değiştirmezdi. Yok canım yumuşamadım.

Sinirden bir tane de arabanın tamponuna vurup yeniden bisiklete bindim. Durup kavga ederdim ama cok geç kalmıştım zaten. Pedala asılıp oradan uzaklaşırken hala sinirliydim. Araba da yanımdan hızla geçti.

5 dakika sonra Korhanoğullari Holding'in onundeydim. Hayranlıkla büyük camlı binaya baktım. Artık burada çalışacaktım!

Fazla heyecanlanmamaya çalışarak bisikletimi kilitledim ve anahtarı çantaya attım. Kapıda iki güvenlik vardı. Bana verdikleri yaka kartını gösterip içeri girdim.
Sekreterle birkaç şeyi hallettikten sonra sonunda çalışma yerime gelip bana gösterdiği masaya gittim.

Masa kir toz içindeydi. Tozdan öksürüp derin bir nefes verdim ve toz bezlerini bulup işe koyuldum. Aklımdan da işimin ne kadar süreceğini düşünüyordum. Yapış yapış bir şeyi çıkarmaya çalışırken yandan gelen sesle oraya döndüm.

"Merhaba!"

Çok tatlı sarışın bir kız durmus, gülümseyerek bana bakıyordu. Ben de merhaba dedim, biraz çekingence.

"Benim adım İrem. Şirketimize hoş geldin! Burayı çok seveceğine eminim. Masayı temizlemeyi bitir de etrafı göstereyim."

İyi birine benziyordu.

"Tanıştığıma memnun oldum. Ben de Kardelen." dedim ben de gülümseyerek.

Eh, o kadar da kötü değildi galiba.

1. Bölüm sonu

~~~~~~

Destek olursanız çok sevinirim.
Sınır 5 oy 10 yorum.

Mafyanın AvukatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin