Egy sötét szobában tértem magamhoz. A plafon és a fal találkozásánál kellemes meleg sárga fényű led csíkok világították be sejtelmesen a szobát. A fejem és a látásom is kezdett kitisztulni és ekkor realizáltam hogy egy ágyon fekszem. A kezeim és a lábaim is ki voltak kötözve viszont ami igazán megrémített az az volt hogy egyáltalán nem volt rajtam semmilyen ruha. Végtagjaim rángatásával próbáltam kiszabadulni de esélytelen volt. Szó szerint hozzá voltam láncolva az ágyhoz. Hihetetlenül nagy csend volt a szobában egészen addig amíg meg nem hallottam halk kimért léptek zaját. A kilincs nyikordulása és a zár kattanása jelezte hogy valaki be fog lépni a szobába. Az ajtó kinyílt és egy magas erős testű férfi alak sétált be rajta. Rögtön méregetni kezdtem. Az ujjain ezüst gyűrűk ékeskedtek a haja sötét volt ennél a fénynél szinte fekete. Szemei is ugyanolyan sötétnek látszottak mint haja. Amikor az arcára világított a fény megláttam erős vonásait. Tekintete gyönyörű de egyben félelmetes is volt. Nem szólalt meg csak állt ott és engem méregetett. Rendkívül kellemetlenül éreztem magam a kezeim és lábaim hidegek voltak míg egyszerre izzadtak is a stressztől. Az elrablóm lassan a háta mögé nyúlt és övéből kivett egy pisztolyt mire egész testemben összerezzentem és megrántottam a láncokat amivel rögzítve voltak a végtagjaim. Azok lágy csörömpölő hangot adtak ki. A fegyvert kibiztosította mire mégegyszer összerezzentem de azt csak lehelyezte az ággyal szemben levő szekrényre.
Nyugi kislány még nem öllek meg vele. - a hangja mély és hihetetlenül szexi volt. Ha nem ebben a helyzetben lettem volna akkor még megnyugtatónak is találtam volna. Nem akartam válaszolni de a tudtára akartam adni hogy felfogtam amit mondott így a fejemet kíváncsian oldalra biccentettem. A férfi levette a pólóját és a földre dobta azt. A szemem elé tárult a tökéletesen kidolgozott felsőteste. A ball karján és mellén egybefüggő tetoválás volt a nyakára pedig valami szöveg volt varrva de azt nem tudtam kiolvasni hogy mi áll rajta. Miközben a kinézetével voltam elfoglalva kikapcsolta az övét amivel végig simította a lábamat. Az egész testem libabőrös lett. Majd a hasamon is végigsimította a bőr övet elérve a hasam egy rendkívül érzékeny pontját ami önkéntelenül megremegett. Az ismeretlen férfi szája szélére mosoly ült ki. Aranyos de mégis gonosz kegyetlen mosoly. Most először én is megszólaltam.
-Engedj el kérlek! - mondtam remegő bizonytalan hangon. De az elrabló nem válaszolt. Levette a nadrágját majd az alsóját is így láthatóvá vált mereven álló férfiassága. Be kell hogy valljam hogy nagyon izgató volt a látványa de az egyre jobban kezdett felbosszantani hogy szerencsétlenül mozdulatlanul feküdtem.
-Kérlek csak kötözz ki!
-Miért is tenném? Így is megkapom amit akarok.
-És ha megteszek mindent? - mondtam sejtelmes és kérlelő hangon.
-Miért hinnék neked?
-Hagy bizonyítsam be. Kérlek! - láttam a szemén hogy elgondolkozik.
-Tudod mit? Legyen. De egyetlen rossz mozdulat és nem fog nehezemre esni lepuffantani a pisztollyal. Felfogtad? - hevesen bólogatni kezdtem jelezve hogy megértettem. Először a lábaimat engedte el amiket rögtön felhúztam de a bilincsek rajta maradtak azokon a végén a láncfűzérrel. A lánc nehéz volt de végre tudtam mozogni. Éreztem ahogy a kezeim is kiszabadulnak. Felültem majd teljesen összehúztam magam. Így egy kicsit komfortosabban éreztem magam. De nem sokáig élvezhettem ezt a megnyugtató pozíciót mert erőszakosan megragadta a hajam és az ágy széléhez rántott. Tudtam hogy mit akar de én még szűz voltam. Sosem szoptam le egy fiút sem. Csak csókolóztam de semmi több. Viszont tudtam ha nem kezdek neki akkor ő fog rá kényszeríteni és nem akartam megfulladni úgyhogy óvatosan lassú körkörös mozdulatokat írtam le a nyelvem hegyével péniszén. Látszólag élvezte a helyzetet mert egy halvány kis sóhaj hagyta el a száját és a fejét is hátra hajtotta. Kicsit felbátorodva bizonytalanul bevettem mérete kis részét a számba és a kezemmel rásegítve szopni kezdtem. Sejtettem hogy el fog menni mert egyre szaporábban és mélyebben vette a levegőt de arra nem voltam felkészülve hogy lenyomja teljes méretét a torkomon. Azt hittem megfulladok. Próbáltam kiszabadulni de annyira erősen tartotta a fejem hogy inkább csak erősen belekapaszkodtam a csípőjébe. Éreztem az ondóját a számban amit igyekeztem lenyelni majd hirtelen engedett a szorításán. Rögtön kiköptem a péniszét és levegő után kapkodtam. Láttam elégedett tekintetét mikor kezével az arcom felé nyúlt. Csillogó szemekkel kerestem a tekintetét. A szám sarkából letörölt a hüvelykujjával egy kis cseppnyi kifolyt testnedvet és lenyalatta velem. Hosszasan csodáltam sötét szemeit és egy pár pillanatra ő is mélyre fúrta szemeit a zölden csillogó szemeimbe. De nem várt sokáig ajkai az enyémre tapadtak majd hátralökött az ágyon és rám mászott. Izmos hasa súrolta az enyémet. Imádtam ezt az érzést. Teljesen benedvesedtem. Majd a nyakamat kezdte csókolni, harapdálni majd szívni. Közben kezével végigsimította a testemet. Érintése helyén a bőröm égett de mégis libabőrös voltam. Már nem érdekelt semmi az sem ha az aktus után megöl egyszerűen csak ki akartam élvezni az egészet. A lábaimat az elrablóm köré fontam és egy vágytól fűtött sóhaj hagyta el a számat.
-Azt hiszem jó döntés volt elengedni téged. - erősen megmarkolta a nyakam aztán éreztem férfiasságát ahogy kíméletlenül és mohón belém hatol.
-Úristen de kurva szűk vagy. - erős és mély mozdulatot tett bennem mire összerántottam a testem és egy fájdalmas és ijedt nyögést hallattam.
-Mi az? - kérdezte a férfi meglepődve. Engedtem lábaim szorításán és kihúzta férfiasságát amin vér volt.
-Te még szűz voltál?
-Igen. - beleharaptam a számba miután megcsókolt és egyidejűleg újból belém hatolt de most lassan óvatosan bánt velem. Amikor megszoktam méretét erősen és mélyen tolni kezdett egyre hangosabban és hangosabban nyögtem alatta. Egyszerre értük el a csúcsot amibe én egész testemben beleremegtem. Leszállt rólam és kutya pózba állított. Erősen belemart a fenekembe és újból belém hatolt. Mostmár nem finomkodott gyorsan diktálta a tempót. Bele kapaszkodott a hajamba mire én kezeimet kinyújtottam fenekemet feszesen kitolva felsőtestemmel teljesen neki simultam az ágynak. Az elrablóm most hamarabb ment el így ujjaimmal próbáltam rásegítettem hogy én is elérjem az orgazmust viszont a férfi nem adott nekem elég időt talán szándékosan. Felállt az ágyról amely mozdulatát én is követtem bár a kezeimen és lábaimon lógó láncoktól nehezen mozogtam de felálltam én is és mint egy kiéhezett oroszlán rávetettem rózsaszín ajkaira magam. Az ölébe kapott és neki döntött a falnak csókokkal árasztottam el a nyakát miközben az aktus mámorát élveztük. Ismét ő jutott hamarabb a csúcsra de még tolt rajtam párat hogy én is elélvezhessek.
Amikor elmúlt az elvezet mámora gyengén és kimerülten hanyatlottam vállára. Rádobott az ágyra először azt hittem hogy még egy menetet szeretne de legnagyobb meglepetésemre a földön heverő nadrágja zsebéből kivett egy kulcsot ami segítségével teljesen szabaddá tette a végtagjaim a bilincsek szorításától. Meglepődötten néztem rá de nem mondott semmit. Felvette az alsóját és a fekete szövetnadrágját majd újból felém hajolt és felemelt az ölébe. Karjaimat átfontam a nyaka körül. Odalépett ahhoz a szekrényhez amire korábban a fegyvert tette. Megfogta és egy pillanatra felém fordította. Azt hittem a szívem kiugrik a helyéről. Rémült arccal kerestem valamilyen jelet az arcvonásain. De legnagyobb meglepetésemre őszintén elmosolyodott.
-Nyugi van kislány. Úgy ver a szíved hogy mindjárt kiugrik és akkor már nem ölthetlek meg. - a hangja nyugodt volt és a pisztolyt belecsúsztatta a nadrágja hátsó zsebébe.
Újra kaptam levegőt.
-Gyere elviszlek a hálómba.
-Miért ez nem a te hálód? - kérdeztem csodálkozva.
-Nem itt mondjuk úgy hogy túl sokan haltak meg ahhoz hogy a hálóm legyen. - nagyot nyeltem erre a kijelentésére. Mélyen a szemembe nézett majd csókot nyomott a homlokomra. Ettől teljesen megnyugodtam bár testem elöntötte a forróság. Ellazítottam a testem és fejem nekidöntöttem a mellkasának. Elindult velem ki a szobából. A ház hatalmas volt. Nagy földig erő ablakokkal, ledvilágításokkal. A háznak fekete falai voltak de rendkívül ízléses. A hálószobába is gyönyörű volt. Egy teljes fal üvegből volt amin kilátás volt a teljes városra. Nem tudom hanyadik emeleten lehettünk de gyönyörű volt. Amikor lerakott rögtön az ablakához sétáltam.
-Mindjárt jövök. - jelentette ki. Rövidesen egy friss illatú férfi pólóval tért vissza amit átadott nekem.
-Vedd fel! - utasított amit engedelmesen meg is tettem hiszen már kezdtem fázni is meg nem is volt túl komfortos egy szál semmiben flangálni. A póló épp olyan nagy volt rám hogy mindent takart amit takarnia kellett.
-Szép nagyon a kilátás.
-Igen szerintem is. - mondta majd átkarolta törékeny derekam. Szenvedélyesen megcsókoltam ajkait miközben a kezei lecsúsztak a fenekemre.
-Szerintem feküdjünk le már biztos fáradt lehetsz. - bólintottam és oda sétáltunk az ágyhoz és bebújtunk a hatalmas takaró alá. A férfi épp úgy húzódott ki az ágy szélére mint én annyi különbséggel hogy én hátat fordítottam neki ő pedig felém fordította testét. Viszont bármilyen betegnek hangzik hiányzott az érintése a közelsége így megpróbáltam közelebb húzódni hozzá mire kinyitotta a szemét és az éjjeliszekrény felé kapott ahol a fegyvere pihent. Felkapta azt és egyenesen felém irányította. Óvatosan és kiszámíthatóan mozogtam. Finoman a hátára billentettem így már könnyen hozzábújhattam. A fejemet a mellkasára helyeztem a lábammal pedig átkaroltam a lábait és lágyéki részét. Letette kezéből fegyverét és simogatni kezdte a hajam. Lágy kényeztetésétől rögtön elálmosodtam és elaludtam.
YOU ARE READING
Elrabolva
RomanceA 17 éves Aurorát elrabolja egy idegen férfi. Hirtelen románc alakul ki köztük. Az olvasó Aurora szemszögéből élheti át a történetet. Ez az első „könyvem" amit feltöltök úgyhogy minden építőjellegű kritikát szívesen fogadok. Figyelem: A történetbe...