Chapter 19

754 24 6
                                    

“Goooodmorning!” een hand streek zachtjes over mijn gezicht.

Ik opende voorzichtig een oog, en daarna het andere.

Niall keek me aan met een grijns van oor tot oor. “Its already 2 pm, time to get up”

Ik rekte me uit, ik was moe. “Do I really have to get up? I’m tired” ik stak mijn tong uit naar Niall, waarop hij de kamer uitliep.

“Dat was dus een ja.” Mompelde ik en sloeg het dekbed van me af waarbij ik bijna een glas water van het nachtkastje afstootte.

Slaapdronken schuifelde ik naar de badkamer, nam een vlugge douche en kleedde me aan.

Toen ik naar beneden liep rook ik de heerlijke geur van versgebakken pannekoeken, wat was Niall toch een lieverd..

Ik zag hoe hij haast een stukje van zijn ziel in het eten stopte, Niall had dat altijd gehad.

Wetend dat ik hem beter niet kon storen tijdens zijn masterpiece liep ik naar de bank en ging op twitter.

Ik had al dagen niet meer op twitter, facebook en tumblr gezeten.

“shame on me..” ik grijnsde terwijl ik mijn mentions bekeek.

Net zoals altijd zaten er hele lieve maar ook gemene berichten tussen van jaloerse Directioners, en om heel eerlijk te zijn begreep ik ze best..

Waarschijnlijk was ik net zo jaloers geweest (misschien wel jaloerser) als Niall voor iemand anders had gekozen..

“Just ignore it, they don’t wanna hurt you.. They are just a bit jealous” Niall legde een hand op mijn been.

“I know, it’s okay.. I would probably have done the same thing.”

Niall knikte even. “Are you coming? Pancakes are ready”

*****flashback*****

Ik werd wakker van schreeuwende stemmen.

Ik keek naast me en zag dat Niall er niet meer was.

Toen ik mijn oren spitste hoorde ik een onbekende stem schreeuwen.. én Nialls stem!

Vlug sloeg ik de dekens van me af, trok een veel te grote sweater van Niall aan en rende in de richting van de stemmen.

“You should leave her alone, she don’t even want you!”

“Maybe you should just shut the fuck up” Nialls agressieve stem klonk steeds harder. “Stay away from her, or..”

“Or what?”Zei Tom honend.  ik keek om de deur heen en zag hem  tegenover Niall staan met donkere ogen en een rood gezicht. Even keek hij me aan. “Look, there’s your little slut.”

Net toen Niall op Tom af wou springen om hem helemaal in elkaar te timmeren greep ik zijn arm.

“Don’t” fluisterde ik “He isn’t worth it Ni”

Even leek het of Niall zich los wou rukken, maar toen keek hij Tom nog een laatste keer aan met een vuile blik, trok me mee naar binnen en sloot de deur met een klap. *****

“best pancakes I’ve ever had!” ik lachte tevreden, Niall kon écht goed koken!

“Yeah, but I’m full now”

“Me too!” ik grijnsde terwijl ik onze borden naar de keuken toe bracht en ze in de vaatwasser zette. “so wat do you wanna do today?”

Niall ging languit op de bank liggen. “No idea.. You like shopping?”

Distance Can't Stop Me - A Niall Horan Fanfiction (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu