45.

1.7K 94 36
                                    

Yarım saat tek uyumuştum ve şu an yatakta boş boşuna dönüyorum.Canım sıkıldığı için yapacak başka bir şey yoktu.Yerimde doğruldum ve yataktan kalkıp kapıyı açtıktan sonra çıktım.

Merdivenlerden indikten sonra seslerin geldiği tarafa doğru yürüdüm.Mutfakta Jennie ile Bayan Kim yemek yapıyordu sanırım.

Bir şey demedim ve sandalye çekip sesiz bir şekilde oturdum.Bayan Kim beni fark ettiğinde yanıma gelip yanağımı sıkıp öptü.

"Benim paşam.."dediğinde güldüm ve Jennie'ye baktım."Lisa nerde?"dediğimde yüzünü ekşitti.

"Kavgalıyız biraz.."dediğinde kaşlarımı istemsiz bir şekilde çattım."Nerde diye sordum?"dedim.

Sanki soruyu yeni anlıyormuş bana baktı.O da "Odasında."dediğinde başımla onayladım.

"Neden kavga ettiniz ki?"diye merakıma engel olamadan sordum.

"Kıskançlık meselesi."dedikten sonra eliyle saçlarını düzeltti.

Bayan Kim,"Olur mu öyle şey prensesim ?Kıskançlık neymiş?"dediğinde güldüm.Ah Bayan Kim sen onu bana sor!

"Şirkette olan bir kızdan kıskandı düşünebiliyor musunuz?"dedi.Bayan Kim önüme bir şeyler bıraktığında tamamen odağım onlar oldu.

"Evet tahmin edebiliyorum.Bizde çok yaşadık."dediğimde güldü."Kız bana bir evden bahsetti ve onu dinlediğim için tartıştık,"dedi.

"Ne evi?"diye merakla sorduğumda,"Cinlerin bulaştığı ev.."dediğinde tüylerimin diken diken olması kaçınılmaz oldu.

Bayan Kim mutfaktan çıktığı gibi Jennie'ye döndüm."Anlatsana!"dedim sesimin meraklı çıkmasına engel olamadan.

"Bak şimdi iki tane yaşlı evli insan bir evde yaşıyorlarmış.Onlar cinler ile bağlantı kuruyormuş evlerinde."dedi ve devam etti.

"Bunlar otururken evde kamera varmış.O gece ya-"diyemeden sözünün kesilmesi ile boynuma bir dudak hissetmem bir oldu.

Omzumu yukarı kaldırdım ve biraz da olsa benden uzaklaşmasını sağladım."Aşkım dur bir dakika.Ee devamı?"dediğimde sustu.

Taehyung,"Ne devamı?"dediğinde Jennie,"Hiç ya."dediğinde Jennie'ye döndüm.

Taehyung,"Jennie!"diye uyarı bir ses ile adını söylediğinde Jennie yerinde kıpırdandı.

Jennie'ye kaş işareti yapıp anlatmaması gerektiğini söylemeye çalışıyordum çünkü eğer Taehyung bilseydi izin vermezdi anlatmasına.

"Ya bir tane korkulu ev varmış o.."dediğinde ofladım ve geriye yaslandım.Taehyung elini belime koyduktan sonra,"Gerisini anlatma!"dedi.

"Hayır anlat!"dediğimde Jennie bir bana bir Taehyung'a bakıyordu."Sakın ama sakın."diye Taehyung'un sesiyle dudak büzdüm.

Başımı kaldırdım,"Aşkım anlatsın.."diye masum bir sesle direttim.Dudağımın kenarına bir öpücük kondurduktan sonra cümleye girdi.

"Hayır güzelim.Sonra bilinçaltına yerleşiyor senin."dediğinde yüzünü incelemeye başladım.

Elimi tutup kaldırdıktan sonra bahçeye doğru yürüttü.Pardon bahçe değil odasına!

Merdivenleri bitirdikten sonra kendiyle birlikte odaya soktu ve kapıyı kilitledi.

"Banyo yapalım!"dediğinde koluna baktım.

"Aşkım ama ko-"dediğimde sözümü yarıda böldü.Gelsin bakalım itirazlar!

"Güzelim yaralı değil kırık.Su geçirse bile bir sorun olmaz!"dediğinde başımla onayladım.

Elimden tutup banyoya soktu ve üstündekileri çıkartmaya başladı.Ben de ona yardım edip üstündekileri çıkarmaya yardım ettim.

Jealousy love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin