Hnědovlasý chlapec se právě probudil a cítil, jak se jeho přítel začal zvedat z postele.
,,Nikam nechoď ",zakňoural a chlapec, který již stál vedle postele, se musel pousmát nad jeho roztomilostí.
,,Klid, jen potřebuji sprchu."
Chlapec s tmavě modrými vlasy se vykroutil z hnědovláskova sevření a odešel do koupelny.
Právě se nacházeli v hotelovém pokoji, který sloužil přesně k tomu, k čemu ho využili. Nebylo to poprvé co spolu strávili noc a hnědovlasý upřímě doufal, že ani naposled.Modrovláska znal již nějakou dobu, ale to ho jen občas potkal na školní chodbě. Teprve asi před půlrokem se spolu seznámili a asi 3 měsíce na to, spolu začali chodit.
I když byl hnědovlasý mladík ve škole znám údajnou ztrátou emocí, mladšího si doslova zamiloval a doufal, že jim vztah ještě nějakou dobu vydrží.To se však mělo změnit tohoto rána kdy modrovlasý odešel a nechal mobil na posteli.
Najednou zapípalo oznámení nové zprávy, starší automaticky vzal telefon do ruky, hned si však uvědomil, že to není jeho telefon. Chtěl ho odložit, ale zaujala ho jedna zpráva zobrazená na obrazovce a přemohla ho zvědavost. Když telefon odemkl a rozkliknul zprávy, na obrazovce se objevil jakýsi skupinový chat. Zvědavost mu nedala a přečetl si oč jde. S každou další zprávou, kterou si přečetl ho víc a víc bolelo v hrudi a vztek v něm narůstal.
Zamotala se mu hlava když se prudce zvedl z postele. On si toho však nevšímal oblékl se, posbíral své věci a zamířil ke dveřím vedoucím na chodbu. U dveří se ještě naposledy otočil, a pohled mu sjel na dveře od koupelny kde se sprchoval chlapec, který mu zlomil srdce na milion kousků. A pak dveře zabouchl.. . . . . .
Mezitím, co hnědovlásek sjel výtahem k recepci, zaplatil za pokoj a naštvaně odcházel doprovázen zvědavými pohledy od recepnční, modrovlasý vyšel z koupelny s ručníkem kolem pasu a mokrými vlasy. Očekával, že jeho přítel bude rozvalený v posteli a on ho bude muset nutit aby se zvedl, jak to měl ve zvyku. Nikdo však v pokoji nebyl a modrovláskovi, který se divil kam starší zmizel, padl pohled na postel kde ležel jeho odemčený telefon. Ihned popadl telefon do ruky a když uviděl co je rozkliknutého, jeho srdce snad vynechalo několik úderů. Byl tam zobrazený chat s jeho přáteli kteří ho donutili kvůli prohrané sázce zbalit, vyspat se a následně odkopnout ještě před chvilkou zde přítomného hnědovláska. Z jeho úst padala jedna nadávka za druhou mezitím co se oblékal. Rychle pozbíral své věci a klíče od pokoje a vyběhl na chodbu.
Výtah byl podle mladíka moc pomalý a tak rychle seběhl schody odevzdal klíč na recepci, slečna mu řekla že pokoj je už zaplacený, a vyběhl ven z hotelu na parkoviště, dobrovázen pohledem od, teď ještě zvědavější, recepční. Rozhlížel se po parkovišti jestli neuvidí auto jeho, již bývalého, přítele. To však už jelo o pár ulic dál, se svým naštvaným majitelem za volantem.