Stau intins pe spate in pat si ma uit bolnav pe peretii inca murdari ai camerei reflectand la ce cacat mare as fi realizat daca nu se intampla toata povestea asta.Vlad inca dormea cu cioatele ramase in loc de picioare la piept si din cand in cand tremurand prelung,alteori urland si plangand prin somn.Faptul ca era el aici ma facea sa imi amintesc mai mult de bunker.Rasaritul sangeriu se contopea cu sangele care se vedea prin vopseaua de pe pereti lasand o imagine mortuara.M-am sculat si am vomitat sange tremurand si plangand.Vlad s-a trezit si vrea sa ne pregatim de scris.Am baut o cafea ,am mancat si ne-am asezat la scris.
Dupa ce ne-am continuat rutina de dimineata am fost invitati la un mic de jun dichisit. Am mancat iar stapanul mi-a facut semn sa vin la el.
-Astazi vei lucra cu Kant la laborator.Veti ordona instrumentarul.
-In regula!am zis eu razand in mine.
Ne-a dat dumul sa plecam si cum a inchis usa si am vazut ca a plecat Kant a si inceput discutia.
-Deci trebuie sa omoram pe cineva pentru a-l duce la incinerat si sa scapam prin horn.
-Cine propui sa fie?
-Pai trebuie sa vina si Vlad nu?
-Cum?!Nu pe el!
-Stai linistit nu trebuie sa moara!Il voi adormi.
-Ok.
Am mers sa il luam pe Vlad si i-am spus planul.A fost de acord.Cand sa il adoarma cu Cloroform l-am izbit cu putere in cap pe Kant si dupa ce am vazut ca nu misca i-am verificat pulsul si am deschis usa de la camera.In prag era Mortor si stapanul ce ascultau de zori.
-Uitatil pe tradator.
-Iti multumim ca ne-ai instiintat.Vom avea grija de el.Mai aveti nevoie de ceva?
-Doar ai grija ca prietena mea sa fie bine.
(Daca nu va aduceti aminte ma refer la femeia care m-a sarutat si m-a pus atunci sa ii zic totul despre bunker)
-Sigur!Intelegerea e intelegere!
-Iti place sa te joci cu oamenii asa este Stapane?
-Asa este!mi-a zis el cu zambetul pe buze.Vino sa vezi cum il rasplatesc pentru tradarea sa.De fapt il vei pedepsi chiar tu.
-Eu?de ce?
-Pentru ca vreau sa ma asigur ca ai inteles mejajul.Mortor!
-Da stapane!
-Ia-l de aici!
M-a luat si pe mine si pe Kant ca pe niste saci de cartofi si ne-a tarat pana la lift iar de la lift la camera de tortura(Camera de joaca) .Acolo m-a pus sa il leg si sa astept pana se trezeste.Dupa ce si-a revenit stapanul mi-a intins o sticla de cristal cu care mi-a facut semn sa il stropesc pe fata.Era din pacate acid.Kant a inceput sa urle si sa traga de curele repetand mereu "Tradatorule te-ai condamnat la moarte".M-a pus apoi sa intoduc ace in muschi si sa ii scot ochii arsi de acid ce aratau ca niste bucati de sticla zgariate si sa ii bag pe esofag astfel incat a reusit sa ii inghita involuntar.Kant urla si blestema.Pentru asta stapanul m-a pus sa ii scot limba si sa i-o introduc in anus.
-Acolo e la un loc cu ceea ce spui.
M-a pus apoi sa ii smulg unghiile si sa ii sparg timpanele cu un fier incins.In final dupa ce am inceput sa ii jupoi pielea de pe spate a murit din cauza socului.Am continuat totusi uimit de propriile gesturi si de cruzime sa il disec.I-am inlaturat pielea si lasand toti muschii la vedere plini de sange a trebuit sa il spal cu un furtun cu apa pentru a putea continua.Am sectionat atent fiecare terminal al fibrelor pentru ca disectia sa fie perfecta si am pus de o parte pe o masa de disectie muschii sai.Ajuns la oase, tendoane,vene si organe m-am oprit pentru a imi reveni si pentru a-mi aminti toate detaliile despre acestea.Tendoanele studiate unul cate unul precum si venele importante,plamanii si inima le-am pus intr-o galeata care urma sa ajunga mancare la specimenele stapanului.Cutia toracica fara organe,vene sau muschi arata impresionant .Ceea ce era so mai cutremurator era ca tot scheletul inca era mobil si era format doar din grasime ,cartilaje,oase,creier si organele aferente abdomenului.Le-am disecat in vreo patru ore si pe acestea provocand un miros oribil si apoi aruncate si acestea intr-o galeata a inceput sa ii desfac cutia craniana cu un fierastrau lasand la vedere encefalul , meningele si trunchiul cerebral.Le-am sectionat observand ca avea lobii occipitali mai voluminosi decat de obicei .Acest lucru explica faptul ca Kant a avut o dexteritate destul de mare pentru orice.Observand ca am terminat maestrul cu o privire mandra s-a uitat la mine intrbandu-ma:
-De ce nu ai ramas sa inveti si ai intrat pe domeniul drogurilor?Ai talent!Pacat de tine.
-Nu ai intelege.
-Incearcama.
-Daca nu vindeam droguri mama care avea tuberculoza murea.
-Acum pricep de ce ai zis ca nu te voi intelege.Haide sa strangem mizeria.Sper ca ai inteles ca nu e de joaca cu moartea.Lumea afara moare pe capete din boli,violuri,accidente si alte catastrofe.Sunt atatea moduri de a muri.Este asa de usor.Poti face infarct si cand te pui sa te caci sau cand iesi din casa sa iti cada o caramida in cap.O viata in minus aici jos este destul de importantanta fiindca suntem putini dintre slujitorii casei asa ca te rog prieteneste inceteaza cu smecheriile.Macar am vazut cu cine pot avea de-a face.
Am carat oasele si resturile la montruleti si m-am dus sa imi schimb hainele caci erau pline de sange.Vlad se uita la mine confuz si un pic nervos.
-De ce l-ai tradat?Ce ti-a facut?
-O amenintase pe Roxane.
-Oh...
-Dar ti-am promis ca ma voi razbuna.Vei vedea.Am un plan in desfasureare stai linistit.
Ne-am facut planuri pana tarziu si am hotarat sa continuam si urmatoarea zi pentru a nu ne epuiza.
Ne-am petrecut restrul zilei vorbind despre politica,band , fumand si uitandu-ne pe geamul ce pentru prima oara in ultimii 3 ani nu doar ca lasa lumina sa patrunda ci lasa sa se obsercve o vedere interesanta asupra orasului vechi.
Multumesc prieteni pentru timpul acordat.Ca de obicei astept propuneri si stelute daca considerati ca merita.Ne vedem vinerea viitoare ;)
CITEȘTI
Teroarea din abator
HororAm inceput aceasta poveste cu ideea de a aduce in prim plan imaginea abatorului ca si casa de tortura.