|21-Friends again|

42 5 2
                                    

Ráno jsem se jako pokaždé, probudila první.
Včera večer jsem musela usnout nějak okolo 23:30 protože ve 23:22 jsem odeslala poslední zprávu jedné mojí kamarádce ze školy.

Potichu jsem vstala a zamířila ke skříni, odkud jsem si vzala černé legíny, černý crop-top, a jako vždy černou mikinu kterou jsem si uvázala kolem pasu.
Poslední dobou nosím docela často černou barvu, zkrátka černá se hodí ke všemu!

Zamířila jsem do jídelní místnosti na snídani. (Na co jiného taky že)
Cestou jsem sice malém zmrzla, ale nechtělo se mi rozvazovat uzel který jsem si na mikině uvázala, a tak jsem musela běžet.

V jídelně nikdo nebyl.
Jak překvapivé taky že, když zbývá ještě asi půl hodiny do budíku.
Do misky jsem si nasypala kukuřičné lupínky, které jsem následně zalila mlékem, a ještě si do hrnečku načepovala čaj. Sedla jsem si na konec jídelny, a vychutnávala si jak snídani, tak i to ticho a klid kolem mě.
Možná bych mohla takhle brzo chodit na snídaně častěji-
„Neasi! To bylo vážně trapný-!" Vyrušil mě z mých myšlenek něčí hlas. Najednou se otevřeli dveře a v nich- Paige s Beth?!
Obě dvě se na mě zaskočeně podívaly. Mě tu zřejmě nečekaly, ale ještě víc jsem nečekala já je, teď, půl hodiny před budíkem, a navíc tyhle dvě spolu?! Co to má jako znamenat? Pokud se nemílím, tak Paige s Beth jsem ještě neseznamovala, a popravdě, jsem to neměla ani v plánu. Na tom teď ale nezáleží.
Tyhle dvě, no možná ještě s Am, Jess, a Lily byly ty poslední který jsem chtěla vidět, natož si od nich nechat narušovat svůj klid.

Bez jediného slova jsem odnesla všechno nádobí, včetně nedojedených lupínků k vydávacímu okýnku, a chystala se k odchodu.
Ve dveřích mě ale zastavila Paige.
„Em, počkej Kat, můžeme si prosím promluvit?"
„Není o čem." Už jsem se natahovala po klice, když mě znovu zastavila. Tentokrát ale Beth.
„Notak, Kat. Jestli to chceš s Paige nějak urovnat, myslím že tohle je vhodná příležitost."
„A ty mi chceš pomáhat jako proč?" Obrátila jsem se na ni. Nic neříkala, a tak jsem si jen povzdechla a šeptla: „Tak fajn, ale rychle, musím ještě něco udělat." Popravdě nic udělat nemusím, jen jí chci její ignorování oplatit lhostejností.
Přikývla a odpověděla: „Fajn, tak pojďme třeba k houpačkám."
Potichu jsem ji následovala, a když jsme dorazily k již zmiňovaným houpačkám zeptala jsem se: „No, tak o čem chceš teda mluvit?"
„Spíš se chci omluvit." řekla tichým hlasem, „hele, poslyš Kat, vím že jsem se chovala hrozně, ale víš jak jsem žárlivá a náladová, a tak mě to s tou pusou hrozně rozhodilo.
Ale když jsem tak o tom přemýšlela, došlo mi že ty by jsi nikdy nic takového neudělala, a pak ještě to s Beth. Nemohlo by to být jako předtím? Tím myslím, nemůžeme být zase kamarádky?"
Nechápavě jsem se na ní podívala.
„Co myslíš tím, 'a pak ještě to s Beth?' "
„No potvrdila mi to."
„Ale co?"
„Že Lily lže. Řekla mi, že když vás Lily pozorovala tím okýnkem tak tam byla s ní, tím pádem všechno slyšela a viděla.
A k žádné puse prý nedošlo, sice jsi mě takhle prozradila, ale s tím dokážu žít, a navíc..."
„Navíc co?" Díky jejímu úsměvu který se jí objevil na tváři jsem začínala být čím dál tím víc zvědavější.
„Notak Paige, díky tvému úšklebku soudím že jde o nějakou velkou novinu, tak už mě nenapínej a řekni mi to!"
„No dobře" Zvedla ruce na znamení toho že jsem vyhrála, „chodím s Tylerem." Řekla a celá se rozzářila. Stála jsem s otevřenou pusou, naproti té nejšťastnější dívce na světě, a nebyla schopna slova.
„P-očkat, a-ale j-jakto?
„Díky tobě." Řekla a obejmula mě. „Vlastně ti dlužím omluvu, za to jak jsem se chovala, a zároveň ti dlužím i jedno velké 'dík!'. Vím že to s Tylerem jsi udělala aby jsi mi pomohla, a taky že jo! Tyler mi o pár minut později po naší hádce zavolal, a řekl ať přijdu k němu do chatky. Řekl mi, že Beth mu řekla co se stalo, jako s Am, jak lhala, a vysvětlil mi, že žádná pusa nebyla, no a pak už to šlo rychlem Zůstala jsem u něho přes noc, a zjistila že máme hrozně společných zájmů a koníčků. Například basketbal!"
„No t-teda Paige! To ti přeju!" Vykřikla jsem, a pociťovala Paiginu radost.
Moje kámoška byla šťastná, a já za ní byla ráda, a navíc jsme obnovily naše přátelství, a to je hlavní!

Rozloučili jsme se obejmutím, a každá se vydala jiným směrem.
Byla jsem za Paige opravdu ráda, jediné co se mi na tom nelíbilo, byl pocit že se to někdy v blízké budoucnosti zvrtne, kvůli tomu že ke mně Tyler pořád něco cítí. No tak snad se jen milím...

Letní tábor [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat