Gdy docieram do domu Tylera, impreza jest już właściwie rozkręcona. Tłum pijanych nastolatków tańczy, pije i migdali się dosłownie wszędzie. Przeciskam się przez spocone ciała, by dotrzeć do kuchni, w której zastaję Dinah. Normani siedzi jej na kolanach, szepcząc coś do ucha. Gdy mnie zauważają, przyjaciółka unosi czerwony plastikowy kubek. Krzywię się jedynie na ten stereotyp.
- Przecież wiesz, że nie piję – przekrzykuję muzykę.
- To zwykła woda. Dzisiaj nie przyszłyśmy się upijać – mówi, na co unoszę brew. Od kiedy Hansen nie pije?
- W takim razie, po co przyszłyście? – pytam, biorąc kubek. Wącham go chwilę, a potem upijam delikatnie. Ze zdziwieniem stwierdzam, że dziewczyna naprawdę nie kłamała, co wydaje mi się wręcz nierealne.
- Po to by... - urywa nagle, a moim ciałem wstrząsa dreszcz. Najpierw ją wyczuwam, ciepło bijące od jej osoby jest bardziej znajome niż jakiekolwiek inne, dopiero potem zauważam burzę brązowych włosów.
Drżę, zagryzając wnętrze policzka. Brunetka rusza pewnie w moją stronę, jakby doskonale wiedziała, czego chce. Przełykam ciężko ślinę i poddaję się tym uczuciom. Może to wszechświat zatrzymał się na jedną sekundę, by połączyć nas na nowo albo to ja zatrzymałam się, przygnieciona spojrzeniem czekoladowych tęczówek, w których kryje się czysta miłość.
- Lauren – wypowiada powoli moje imię, na co chyba nie byłam gotowa. Nasze oczy się spotykają, podobnie jak dłonie. Nie rejestruję momentu, w którym znalazła się na wyciągnięcie ręki, ale nie przeszkadza mi to, że jest tak blisko. Wręcz przeciwnie. Skóra pali mnie od tęsknoty za jej dotykiem. – Chciałam...
- Cabello, jak miło, że wpadłaś! – przerywa jej roześmiany głos Shawna. Z niewiadomych przyczyn chłopak trzyma w ręce mikrofon. Musiał wypatrzeć brązowooką w tłumie. A ja mogłam się domyślić, że tu będzie, skoro grał z Tylerem razem w drużynie. – Napisałem dla ciebie piosenkę – mówi, aż wszyscy milkną. Wtedy daje znać swoim towarzyszom, którzy zaczynają grać.
I won't lie to you
I know she's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that she's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop
I know I can treat you better
Than she can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted cryin'
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than she can
Jego głos echem niesie się po salonie. Nikt chyba nie ma odwagi się odezwać. Wszyscy stoją w ciasnej grupie, a ich rozmowy oraz to, co robili, stało się po prostu mało istotne. Podczas gdy oni zachwycają się jego piosenką, mnie roznosi złość.
I'll stop time for you
The second you say you'd like me too
I just wanna give you the loving that you're missing
CZYTASZ
Labirynt miłości
FanfictionStarcie dwóch różnych światów nigdy nie powinno stworzyć idealnej harmonii, lecz co jeśli to historia o tym, jak yin poznał yang? Lauren Jauregui nie miała łatwego życia. Kiedy była dzieckiem straciła rodziców i wylądowała w sierocińcu, gdzie była o...