191119, Kim Taehyung...
Hapis suçu; erakta sahtecilik, imza takliti, mülkiyete el koyma, insan kaçakçılığı.
Mahkeme kararınca; bazı suçlamaların yetersiz delil ve şahit üzerine cezası 9 yıldan 5 yıla, gelen aydan gelen indirimle 3 yıla kadar indirilmiştir." Rich, söylediklerimi yap. Aynen sana tarif ettiğim gibi... Ben gelene kadar her şeyi hazırlamış ol. Sonbaharın son haftası. "
Telefonu yuvasına sertçe vurup arkasındaki memura bileklerini birleştirerek bekledi. Karşındaki arkadaşına son kez baktı ve tekrar memura döndü. Bileklerini sımsıkı sarak kelepçeyle itilerek memurun önünde yürümeye başladı.
" Gözün arkada kalmayacak. O iyi olacak... "
&
" Taehyung gibi adamlar olunca kendimi oldukça beyefendi gibi hissediyorum. Sence de öyle değil mi? Jisoo-shi. " elinde gevşekce gezdiği şampanyayı havadan döndürüp pervasızca içti. " Beni buraya bunu konuşmak için mi çağırdın Jin. " Sertçe bir cevap verdi karşısındaki geniş omuzlu adam. " Hayır. "
Elindekini kenara bıraktı tekrardan söze girdi. " Buraya ilişkimizi konuşmaya çağırdım çünkü evliliğimiz yaklaşıyor. "&
" Seok'tan uzak dur Soo. O iyi bir adam değil. Bana güven- " Karşısındaki kadın hayal kırıklığı ile dinlerken duyduğu cümlelerle gittikçe sinirleniyordu. " Sana güveneyim mi? En son sana güvendiğimde ben ve duygularım cevabını sertçe almıştı şimdide gelmiş bana güven diyorsun. Ayrıca neden uzak duracakmışım senden daha iyi adam olacağı için mi? " Karşısındaki adam kaşlarını çatıp bir kaç adım atarak karşısındaki kadının üzerinde yükselmişti. Sinirli nefes alışverişi kadının yüzünden anlaşılıyordu. " Haklısın ben iyi bir adam değilim Soo. Senin için yeterince iyi değilim... "
&
" Seni ikna etmeliydim Soo. Seni bu duruma sokmaya mecburdum çünkü bizi kurtarmak için bunu benim yapmam gerekiyordu. Öyle çok üstüne gittim ki, kendimden öyle nefret ettim ki, sözlerim kirlileşti. Kalbini kırdım, çok kez. Paramparça ettim. Bozdum bizi. Kırdım, dağıttım, kuruttum, bitirdim. Zamanla gözlerindeki ışıltı parlaklığını yitirdi ve matlaştı. Benden öyle uzaklaştın ki... İstenilen gibi beni gördüğünde kafanı çeviren ismim geçinde kalkıp giden biri olmuştun. Ben bizim için tüm acıları sırtladım. Her şey öyle üstüste gelmeliydi ki senden sertçe ayrılmalı ve üstüne hapise girmeliyim.
Biraz zaman, biraz kefaret.
Çünkü sen hayatında her türlü riski
alacağım tek kadınsın. Sen buna değerdin.
Bizim sevgimiz bu kadar yükü sırtlayabilirdi.
Dayanacağını biliyorum,
Beni bekleyeceğini biliyorum,
Bende yapardım.
Sende yapacaksın.
Biliyorum onun planladığı hiçbirşey olmayacak.
Çünpü ben ve sen ebediyiz.Taehyung'dan.
27/11/17.
bu bölümde, hikayeye giriş
hikaye tam olarak ne kurgu nasıl
işkenecek onu göstermek istedim.
Umarım seversiniz.
Böyle bir konuyu birde ben
kurgulayayım dedim.
Yorumlarınız benim için çok önemli
onlar aşırı motive edici ve bazen
dizginleştirici olabiliyor.Sevgilerimle, Laben ♥︎')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
courage & hope, taesoo
Phi Hư Cấu❝ Umudunun ışığını sönmeye başladığında seni cesaretlendirecek biri ancak seni umursar ve sana değer verir. Her zaman yanında olur, korur ve kollar. Tıpkı benim sana yaptığım gibi... ❞ angst #taesoo kth & kjs by laben. april, 3