ráno

201 16 3
                                    

Pohled Deku:

Ráno se probudím kurva auu moje hlava je asi po výbuchu nebo já nevím  ,,v kolik začíná hodina!?"  ,,Za dvě hodiny máš ještě čas" ,,půjdu do sprchy joa co se včera vlastně dělo!?" ,,Nic moc" aha tak fajn... Vstanu z postele i když se mi nechce a jdu hezky pod studenou vodu! Jo kamoo to je ono ,,na stole máš asperin" ,,jo dík" buď to dělá na schvál nebo se jen vtírá pes jeden. Když vylezu z vody normálně si jdu vyčistit zuby a s ručníkem kolem pasu vyjdu do pokoje doufajíc v tom že Kacchan bude pryč no ale spletl jsem se. ,,Emmm" ,,Emmm?" ,,Nic nic támhle máš ten asperin a doporučuji ti aby jsi šel chvíli na čerstvý vzduch" vole tak co on je! ,,Hmmm" vezmu si asperin a i s oblečením se vracím do koupelny dám si na sebe spodní prádlo a kouknu se do zrcadla ,,už nikdy se žádného alkoholu nedotknu!" Vážně už nikdy! Co jsem asi včera dělal!? Jak jsem se vůbec dostal do pokoje? ,,Jinak Todo šel ven" ,,jojo" zase se kouknu do zdrcadla a začnu přemýšlet... A pak se mi to vybaví no kurva že se to nestalo ne prosím!!! ,,Jsi v pohodě!?" ,,Úplně!" ,,Ty máš zase ale náladu" jen protočím očíma a vezmu si zbytek oblečení a půjdu ven.

Venku

,,Ahoj já jsem Uraraka"
,,Hmm já jsem Izuku"
O co té růžové náně jde? Bože sami psychopati tady jsou
,,Chodíme spolu do třídí"
A jako kdo se ptal tohle jsem měl s chutí ji to říct ale pořád si pamatuju matky slova že musím být milej na každého sračky
,,To je super"
,,Všimla jsem si že se hodně bavíš s Todorokim a s Bakugem" ,,ani jedno není pravda to oni se baví semnou ne já s nimi" někdo třeba helpnout,,Urarako co tu děláš nemáš být s Kirim mu pomáhat s Denkim?" ,,A ty tu děláš co!?" Můžou mi dát všichni aspoň na chvíli pokoj! ,,Baku vždyť už jdu stavíš se pak!?" ,,Jo neboj" ja je s nechutí pozoroval  ,,měli by jsme jít do třídy.." ,,super nápad aspoň tvůj mozek řekl něco co je užitečný!" Řekl jsem a rozešel jsem se do třídy.

__________

Ahoj!

Pro dnešek poslední kapitola💗
Snad se líbí budu ráda za názor ❤️

princ s chladným srdcem - BakuDeku Kde žijí příběhy. Začni objevovat