Pitkien merillä vietettyjen päivien jälkeen maan näkeminen tuntui aivan ihanalta. Horisontissa siinsi nyt Honolulun pitkät vaalea hiekkaiset rannat, korkeat tornitalot ja valtava tulivuoren kraatteri.
Innoissaan ensimmäisestä käynnistä Havaijille Taehyung oli ostanut heille molemmille laivan matkamuisto kaupasta valmiiksi Havaiji paidat - itselleen punaisen ja Jungkookille sinisen.
Idea, että he pukisivat nuo yhteen sointuvat paidat ylleen, ei miellyttänyt Jungkookia, jonka mielestä kuosi oli aivan räikeän kirjava, mutta Taehyung vaatimalla vaati häntä, eikä muita mahdollisuuksia juurikaan jäänyt.
"Tae!" Jungkook parkaisi nähdessään heidän kuvajaisensa peilistä. "Mehän näytetään ihan keski-ikäisiltä setäturisteilta tällain - kamalaa!"
"Eikä näytetä! Ollaan oikein tyylikkäitä, saatpa nähdä, että sovellutaan hyvin siellä katukuvaan kun kaikki havaijilaiset käyttää tällaisia paitoja." Taehyung vakuutteli kivenkovaa, haroi hiukset lippiksensä alle ja heitti repun selkäänsä.
"Miten sä aina saat mut pukemaan jotain ihan naurettavan outoa päälle - tai siis miks mä ees suostun!?" Jungkook surkutteli, mutta tyytyi kohtaloonsa. Ei hän muutenkaan ketään tuttuja kohtaisi joten aivan saman tekevää miltä hän näyttäisi kunhan Taehyung olisi tyytyväinen. Taehyungin takia voisi vaikka pukeutua perunasäkkiin.
"Äläs nyt mun pikku pupunen, ei tarvii kiukutella! Tästä tulee hauska päivä!" Taehyung hihkaisi ja kaappasi Jugkookin kainaloonsa johdattaen hänet ulos hytistä.
He olivat sopineet Eunwoon ja Haneulin kanssa tapaavansa ja viettävänsä päivän käyskennellen porukalla nähtävyyksissä ja nauttimalla päivästä maissa.
Laivan laskusillan luona satamalaiturilla Eunwoo ja Haneul seisoivatkin jo odottamassa. Haneul oli sonnustautunut leveälieriseen valkoiseen hellehattuun, joka piilotti hänen päänsä aivan kätköihinsä ja jopa aina niin formaalisti pukeutuva Eunwoo näytti rennolta t-paidassa ja sandaaleissa.
Eunwoon oli vaikea kätkeä huvittunutta nauruaan kun heidän ystävänsä lähestyivät turhankin silmään pistävissä vetimissä.
"Älä yhtään naura, ei ollut mun idea." Jungkook varoitti uhkaavasti, koska tiesi kyllä mikä aiheutti huvia Eunwoossa.
Taehyung ei kuitenkaan välittänyt mistään vaan napsi innokkaana kuvia kuin kunnon turistin kuuluu - joka ainoasta kulmasta, eikä ollut saada kameraa kädestään vasta kun Jungkook kiskaisi hänet eteenpäin.
"Ollaanko me valmiita lähtemään?" Eunwoo oli päättänyt ottaa matkanjohtajan roolin, koska tunsi Havaijin melko hyvin siellä perheen kanssa vietettyjen kesälomien perusteella.
"Luulisin, mutta Taehyungin vois kyllä ihan hyvin vaan jättää näille sijoilleen, koska tästä riittäis koko päiväksi kuvia otettavaksi." Jungkook sanoi nähdäkseen oliko Taehyungin huomio missään muualla kuin kameran linssin vaihdossa.
"Kuulin kaiken, älä toivokaan!" Taehyung naurahti ja nelikko lähti kulkemaan kaupunkia kohti.
"Mietin, että voitaisiin päiväksi mennä rantaan, siellä pystyy tehdä kaikkea; snorklata, surffata, voi vuokrata vesijettejä... kaikkea sellaista ja käydään sen jälkeen jossain syömässä." Eunwoo esitteli päivän ohjelmaa, josta kaikki innostuivat toden teolla.
Trooppinen meri-ilma ja suolainen tuuli yhdistettynä ihaniin maisemiin oli kuin hyppy matkailulehtien paratiisisaarten esittely kuviin. Eunwoo oli kuin matkaopas konsanaan esitellessä matkan varrelle osuvia nähtävyyksiä, Jungkook vaan ihmettelivät kaikkea silmät pyöreinä ja Taehyung napsi vaivihkaa kuvia kaikesta.
VOUS LISEZ
I want to make You mine
FanfictionAika on suhteellinen käsite, sen todistaa kahdesta eri maailman ajasta tulleen nuorukaisen kohtalokas tapaaminen. Taehyung päätyy boheemista ja juhlinnan täyteisestä taidetta tulvillaan olevasta 1920-luvun Pariisista nykypäivän Souliin aikaporta...