Herkes göremez benim senin gözlerinde gördüğüm yeşili

104 6 1
                                    

Herkes göremez benim onda gördümü, ben gözlerine baktımda yeşilin her tonunu görürüm, yüzün her yerini santim santim ezberlerim, ben çok güzel severim kimse göremez benim gördüğümü o yüzden ben bir başka severim herkes ilk görüşte beğenir, sever, aşık olur ben önce güvenir sonra severim bi adamı öyle güzel sevinki yanında durdunda bile gözlerinizle konuşabilin. Gerçekten sevenler böyle yaparlar. Koruyun saklayın herkesten herşeyden hayatında bi siz olun kıskanın, bağırın, çağırın ama hep ilk günki gibi sevin. Çünki gerçekten güven veren bi insanlaysanız eğer zaten güveninizi kırıcak bi sorun yoktur. Her günü dolu dolu dolu yaşayın mesela, insanlardan uzak sadece sizin olabileceğiniz yerlerde olun yada insanlar ne der ne düşünür diye düşünmeyin illaki garipsicekler ayıplicaklar çünki hayat sizindir, tasası onların... Herşeye rağmen elini tutun bırakmayın bi şeyinde değerini kaybetmeden bilin. Kaybettiğiniz şey sizin kocaman bir pazılınızın en önemli bir parçası oldunu bütün bir pazıl bittikten sonra anlayınca o çöpe attınız bir parça pazıla muhtaç kalmayın siz hep yarım olmak istemiyorsanız sizin için en değerli parçayı hep elinizde tuttun, gözünüz gibi bakın herşey eskisi gibi olmayabilir biten bi ilşkiden sonra aynı şeyi tekrarlamak gibi aynı kişiyle mutlu olabilirsiz tabiki ama çok güveniyosanız, güveninizden birşey eksilmemişse ayrıldıktan sonra gerçekten sevilcek bir adamı veya kadını seviyosunuz demektir. Herzaman şartlar böyle olmaz ama yinede çok severseniz ve bu tek taraflıysa hiç birşey eskisi gibi olmaz sarıldınızda siz mutlu olursunuz sizin içinizde kelebekler uçarken onunkinde olmassa bazı şeyler gerçekten olmayacak şeylerdir sonunda siz mutsuz olursunuz siz ağlar, siz üzülürsünüz kimse size bi el uzatmazken en dipteyken sadece onun mutlulunu izleer ve onun mutluluyla avutursunuz kendinizi. Herkes gider herşey zamanla yok olur. Fotoraflar, sana aldığı yüzük bunlar belki kaybalur ve bir çok şey ama asla kokusunu sarılışını gülüşünü unutamazsınız en çokta bu koyar insana tam birşey bitti derken bianda kokusu gelir burnunuza, burnunuzun direkleri sızlar o koku sizin kafanızda önce anıları getirir sarılışı,öpüşü sonrada geriye sizden eser kalmaz içinizde hep bir acı olur ulaşmak istersiniz, ulaşamazsınız zamanla kaybolur kelimeler gittikçe azalır hafızandaki anılar sonra sadece fotoraflar kalır. Sevdiniz bir adamı bırakmayın üzülmek istemiyosanız gerçekten seviyosanız bırakmayı göze almayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin