Asano Gakushuu Headcanons
★Sizi gerçekten seviyor ama sevgisini sadece yalnız olduğunuzda gösterir.
★Genellikle dürüsttür ama çok fazla şey söylemez.
★Oldukça sadık biridir. Sizi aldatmaz.
★Kıskanç birisidir. Başka birinin size bakmasına dayanamaz.
★Herkes çıktığınızı bilir. Sizi oldukça kıskanırlar.
★Sinirlenmenizi çok sevimli bulur.
★Özellikle sınav zamanlarında ders çalışmaktan pek görüşemezsiniz ama bunu daha sonra telafi eder.
★Yalnız kaldığınız bazı zamanlarda temas bağımlısı hale gelebilir.
★Kendisini yalnız bırakacağınızdan korkuyor. Size ihtiyacı var.
★El ve boyun öpücüklerini seviyor.
★"Bebeğim, güzel kızım, aşkım" gibi sözcükleri kullanmayı sever.
★Birçok şeyde başarılı ve size yeteneklerini sergilemekten gurur duyar.
★Göğüslerinize yatmaktan hoşlanır yine de bunu sık sık yapmaz. Ama onun iyi hissettiği yer sizin kollarınız.
★Tartışırsanız sesini yükseltmekten korkuyor. Bu yüzden bir müddet yanınızdan ayrılacak.
★Onun kıyafetlerini giyerseniz kalbi tekler ve bu onu oldukça mutlu eder.
★Gülümsemenizi seviyor.
★Kokunuz onun için en güzel şeylerden biri.
★Gakuho ilişkinize bir şey demez ama yine de bunun hakkında bir dedikodu çıkmasını asla istemez.
★Sizi utandırmayı seviyor. Ardından bu halinize şakasına alay eder ve sizi kendine çekip sarılır.
★Zeki insanları seviyor. Sevgilisinin de böyle biri olmasını isterdi.
★ Okulun sevilen birisisin ve Asano sayesinde bu daha da arttı.
★Bir şey yapacağınız zaman çelişkide olduğunuzda iddiaya girersiniz. Genellikle o kazanır.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Assasination Clasroom'un mangakasının The Elusive Samurai diye serisinin animesi geliyomuş izlerseniz de kimin eseri olduğunu bilirsiniz artık 😀
Oy verirseniz sevinirim görüşürüz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assasination Classroom - Tepki , Headcanons , One shot
Fanfiction08/12/2022 Bir şeyler yazmaya çalışıyorum... İyi okumalar:)