Nevím přesně, jak dlouho jsme se dychtivě až hladově líbali, ale přerušil nás Hurikán, který se vzbudil, odkašlal si, vrhl na nás naštvaný výraz a po té beze slova odešel z místnosti. Je mi ho moc líto. Přála bych si, aby byl šťastný. Ale jelikož bezhlavě miluji Peetu, nemůžu mu pomoct s jeho láskou ke mě. Každopádně doufám, že najde někoho, kdo ho bude milovat tak, jako já Peetu.
Po pár dnech jsem konečně mohla spatřit svoji malou holčičku. Je nádherná. Má Peetovi oči.Ty krásně modré oči, které na něm miluji snad ze všeho nejvíc. Vlasy má tmavě hnědé, přesně jako já. Malinký nosánek uprostřed a růžové tvářičky. ,,Pro tuhle krásku bude těžké vybrat jméno," řekla jsem si s úsměvem, když jsem ji viděla poprvé. Nad jmény mých dětí, jsem nikdy nepřemýšlela, protože jsem myslela, že žádné děti mít nebudu. Já sama nemám vůbec ponětí jaké jméno dát naší dceři, narozdíl od Peety, který pořád chodí s novými a novými jmény. Ty jsou ovšem většinou otřesné. Samozřejmě jsem mu neřekla, že má špatný vkus, ale že jsou tahle jména až moc známá a má je každé druhé dítě v Panemu. Jména Routa nebo Prim jsem okamžitě zavrhla, protože bych při každém vyslovení musela myslet na děsivou minulost a na jejich hrůzné osudy. Budu muset vymyslet něco nového.
Po pěti týdnech, kdy byla naše holčička připravená opustit inkubátor, jsme odjeli já, Peeta, malá a Haymitch zpět domů do dvanáctého kraje. Mastná Sae vše připravila, jak nám řekla po telefonu, když jsme jí volali, že se konečně po devíti měsících vracíme. Musela jsem se rozloučit s Hurikánem. Nebylo to moc lehké, ale slíbil, že nás přijede navštívit. Řekl mi, že by byl rád kdybychom byli zase nejlepšími přáteli, ale já jsem protestovala a řekla, že budeme něco víc. Vůbec nechápal o čem to mluvím a mě to přišlo hodně vtipné. A tak jsem se usmála a řekla, že budeme jako bratr a sestra.
Po příjezdu domů na nás čekal nový život s miminkem, které ještě pořád nemělo jméno. Za celou dobu přemýšlení mě přece jen jedno napadlo. Haylie /Hejlí/. Nevím, jestli vůbec existuje, ale to mi nepřijde důležité. Katniss také není oficiální jméno. Teď se jen shodnout s Peetou.
,,Peeto?" volám ho k sobě do obýváku. ,,Ano Katniss?" přibíhá téměř okamžitě z kuchyně. ,,Napadlo mě jméno..." říkám s úsměvem. ,,Mě taky jedno napadlo. Vím, že bude tak sto padesáté, ale tohle je opravdu velmi hezké." říká Peeta a já nenápadně protáčím oči. Další jméno... ,,Tak mi ho řekni." povzbuzuji ho. ,,Ne. Ty první." říká Peeta. ,,Ne, ty!" říkám pobaveně. ,,Katniss, řekni mi ho!" ,,Ne! Ty mi ho řekni!" Najednou oba zároveň vykřikneme. ,,Haylie!" ,,Kassie /Kasí/!"
,,Kassie?" říkám ohromeně. ,,Haylie?" říká Peeta poměrně překvapeně. ,,To je hezké jméno Katniss. Až na to, že Hay-lie mi připomíná Hay-mitche." říká Peeta s uchechtnutím a já prskám smíchy. Haymitch mě vůbec nenapadl při vymýšlení toho jména. ,,Ale tvoje je také moc hezké a ještě k tomu je tak roztomilé..." říkám s úsměvem.
,,Tak které z nich je lepší? Já myslím..." ,,Už nemysli... Uvidíme později. Teď to už nebudeme řešit ano?" říká Peeta, přistupuje ke mě blíž a začíná mi pomalu líbat ústa, tváře a krk. Mé tělo se chvěje vzrušením a nedočkavostí. Nechávám ho mě dál líbat a při tom pomalu rozepínat mé šaty, které mají po celé délce přední strany malé knoflíčky. Já ho zatím také líbám a hladím po zádech a vlasech. Jsem neuvěřitelně vzrušená a toužím po něm. Už mi skoro rozepl šaty. Rozepíná je pomalu. Moc pomalu! Nejspíš to dělá schválně, abych byla co nejvíce rozpálená... Já jsem ale až moc nedočkavá a strhávám ze sebe šaty sama. Peeta se na mě jen ohromeně dívá. Potom k němu přistupuji a rozepínám mu pásek u kalhot. Sundávám mu košili a on mi rozepíná podprsenku... ,,Chci tě." žadoním šeptem Peetovi do ucha. Neodpovídá a rychle si sundává poslední kousek svého oblečení a to samé dělá u mě. Pak mě spěšně zvedá a pokládá na pohovku. V celé své kráse se nade mnou
sklání a už už chce udělat poslední krok, když v tom slyšíme křik a pláč naší holčičky, která je v ložnici v postílce. Probudila se a nejspíš má hlad. Já si naštvaně odfrknu a bouchnu pěstí do pohovky. Ale Peeta se začne hlasitě smát. A po chvíli se směju i já. Podává mi jeho košili a já utíkám nakrmit naši úžasnou dcerku, která má skvělé načasování.Tak jaké jméno? Haylie nebo Kassie? Sama se nemůžu rozhodnout...
Děkuji za přečtení...
Vaše Maky. :-)
ČTEŠ
The Hunger Games - Sbližování
AcakKatniss a Peeta. Příběh o jejich vztahu. Vše se odehrává po konci revoluce. Užijte si to :-)