1. Bir yabancı

1.7K 133 47
                                    

Annem
Oğlum odanı düzelt

Neden?misafir mi var?

Annem
Hayır Min.Bir kiracı
acil eve ihtiyacı var bir ev bulana kadar bizimle
yaşayacak.

Anne peki bunu bana
sordun mu?Acaba
bir yabancı ile aynı
odada kalmak istiyor
muyum?

Annem
Oğlum yabancı değil ki Yeonjun dedi ki;abim onu tanıyor,görünce çok sevinir.

Kim peki bu kiracı

Annem
Yeonjun söyleme dedi şürpriz olucakmış sen çok sevinirmişsin.

Offffff peki ya
Ne zaman taşınır peki?

Annem
Baban onu alamaya gitti gelirler 4 saate.Sen evde misin?

Evet evdeyim neden?

Annem
Karşıla bak odanı topla dağınık ise yataklarını ayır

Ben tek kişilik yatakta
mı yatacağım hayatta
olmaz anne asla

Annem sultan ❤️
Hayır seungmin hemen yatağını ayır ve odayı düzenle tek mesaj daha itemiyorum derhal odanı hazırla

***
Annemden yediğim azar sonucu oflayarak ayağa kalktım.Ne yani benimle aynı odada tanımadığım biri mi kalıcaktı?Üstelik ben tek kişilik yatakta yatamam.

Rahatıma düşkünüm...

Bunları düşünerek odama gelmiştim. Şimdi tamam iki ayrı bazadan oluşan bir yatağım var.Önce bununla başlamalıyım.Üzerinkdeki yorganı ve çarşafları bir kenara atıp bazaları ayırdım.
Yatağımın karşısındaki dolabımı kapının yanındaki duvara taşıyıp yatağı tam benim yatağımın karşısına koydum.

Dolabımdaki fazlalık alanı boşaltıp bir güzel sildim ve kendi eşyalarımıda düzenledim.

Kiracının da bir öğrenci olduğunu var sayarak bodrumdaki çalışma masasını yatağının ayak ucuna getirip kurdum.Benim çalıma masamıda kendi yatağımın ayak ucuna kurdum.Yataklara çarşaf çektim ve işte hazır.

Ben bunları yaparken hava çoktan kararmıştı saate baktığımda annemin neredeyse gelmiş olması gerektiğini fark ettim.Tam o sırada kapı çaldı.Anlaşılan annem gelmişti.

Kapıya baktığımda elinde poşetler bıkkın haliyle annem eve girdi.

"Hallettin mi oğlum?"

"Hallettim anne bak bakalım olmuş mu?Ama bu iş hiç hoşuma gitmedi haberin olsun."

Annem elimdekileri mutfağa bırakıp benim odama gitmişti.Annem yüzüne şaşkın bir ifade yerleştirmiş sırıtarak bana bakıyordu.

"Oooo bakıyorum beyimiz yine marifetini konuşturmuş.Sana diyorum Min.İç mimar olmalısın."

"Teşekkürler anne.Yemek yok mu ben acıktım."

"Dışarıdan hazır yemek söyleyeceğim.Biliyorsun kiracımız geliyor bu akşam."

"Hala gelmediler.Kimmiş bu?Çok merak ettim doğrusu."

Sözümü bitirmemle beraber kapıdan anahtar sesi gelmişti.Anlaşılan babam ve yeni kiracı gelmişti.

"Hey Min evde misin?Yeni bir oda arkadaşın var."

Babamın ve kiracının benim odama gelmesiyle benim şok olmam bir olmuştu.Bula bula kiracı diye gerçekten onu mu bulmuşlardı.Tabi onun tepkisi de benden geriye kalmazdı şok olmuştu.

**********

Az çok analdınız diye düşünüyorum.

Ayrıca odanın düzeni şöyle:

Ayrıca odanın düzeni şöyle:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Look at the my life |SeungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin