yaz mevsimleri insanların en mutlu olduğu ailecek beraber oldukları bir mevsim işte bu ailelerden biri yaz tatilinden dönen bir polis memurunun eşi ve sevimli küçük kızıydı.
kızın yüzünden düşen bin parça olduğunu gören annesi, kızının boyuna gelmek için dizlerinin üzerine çöktü, elini kızının saçlarına nazikçe götürerek "ne oldu miniğim, neden bu kadar üzgünsün?" diye sordu küçük kız ağlamaklı gözlerini annesinin gözlerine sabitleyerek titreyen sesi ile "Anne sizi bugün rüyamda ölüyordunuz ölmezsin değil mi? Beni bırakıp gitmezsiniz"dedi annesini kızını teselli etmek istercesine gözlerinden akan boncuk boncuk yaşları silerek "sadece kötü bir kabus miniğim korkma bize bir şey olmaz unuttun mu biz süper kahramanız"dedi bunu duyan minik kızın gözleri parladı annesine tatlı tatlı gülümseyerek "Evet süper kahramansınız"dedi büyük bir heyecanla ve beraberce arabaya bindiler.Arabada ki aile o kadar mutluydu ki biraz sonra bu mutluluklarının bozulacaklarından habersizlerdi. Babasının telefonu çalmasıyla babası telefonu eline aldı her kim arıyorsa babasının kaşları çatıldı çağrıyı yanıtlayarak telefonu kulağına götürdü bir süre karşı tarafı dinledikten sonra "Tamam"dedi daha eşine olanları anlatmadan karşıdan hızla gelen kamyonet araca çarpmasıyla araba takla atmaya başladı 1-2 takla attıktan sonra ters bir vaziyette durdu.Kamyonetin kapısı açıldı aşağıya üzerinde siyah kıyafetleri olan başında şapkasıyla hiç bir şekilde yüzü seçilmiyordu.Arabaya doğru ilerleyerek önce sürücü koltuğunda olan adamı kontrol etti daha sonra kadını.Arka koltukta oturan bir çocuk olduğunu biliyordu.Oraya doğru ilerleyerek kapıyı açtı ve kızı kuçağına alarak çıkardı.
İşte her şey o gün,O kaza sonrası her şey değişti orada o küçük kız bütün masumluğunu yitirdi onu yerine acımasız bir kadına dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm senfonisi
Mystery / Thriller"Ailelerimizi seçemeyiz,kaderimizin de önüne geçemeyiz"dedi genç kız genç çocuğun yüzündeki ifade ile "belkide seni sevmek bir hataydı Açelya keşke karşıma hiç çıkmasaydın"dedi oğlan ve depoda yankılanan tek ses silahtan çıkan kurşun sesiydi. bir,i...